Gå til innhold

det er sommer og de hersens fruktfluene kommer

Anbefalte innlegg

Gjest -også mamma
Skrevet

Jeg er så lei av at dette er et sommertegn for meg....

Liker å la litt frukt stå fremme. Men det må jeg tydeligvis slutte med. For noen jordbær stod fremme i natt, og gjett hva som svermet over da jeg sto opp da. Joda- de hersens fruktfluene. Jeg blir gal.

Det jeg nå vil spørre dolerne om da er:

1: Må jeg slutte å la frukten stå fremme eller har du andre andre gode tips til hvordan jeg kan unngå dem?

2: Jeg skjønner ikke hvor de kommer fra! Jeg skjønner jo hvorFOR (snart???) men hvorFRA? Kjenner den lukten av frukt i det det den flyr forbi vinduet og tar med seg hele familien? Eller bringer jeg de ekle krypene inn selv på noen måte?

Jeg blir så oppgitt. De er ekle og irriterende. Føler at hjemmet mitt er så møkkete når de svermer rundt.

æsj

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...