Babette Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Q-tip på vasken kan jeg kjenne igjen.. men ikke det andre du skriver om. Skittentøyskurven vet han hvor står. men han slenger ofte nøkler og mibil på stuebordet, og slenger genseren over sofakanten... Ukoselig! Og når han lager seg brødskiver så blir det alltid liggendes smuler igjen p benken, selv om han tørker benken etterpå! Og så spiser han ofte honnykorn på kvelden, og søler sukker på benken, og tar bollen så full at det detter masse honnykorn på gulvet, som klister seg til sokken min etterpå! ; ) Menn i et nøtteskall tror jeg... Og så gidder han aldri å skifte dorull, bare setter dorullen på vaskemaskinen i stedet for å sette den i stativet. Eksen min pleide alltid å henge den tomme dassrullen på håndtaket til dassbørsten. 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kjenner ikke igjen noen ting av dette, jeg. Gjør han virkelig alt dette, mannen din? Tror jeg hadde fått noia om min hadde bedrevet alt det der. Kjærligheten tåler alt, som der står skrevet i den store kloke boken. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei, jeg kjenner igjen min KVINNELIGE samboer i det :-) ".........................." 0 Siter
monsina Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei og nei. En voksen mann? Og du vil ha en sånn? Usjusjusj. Det er nå måte på hva folk venner seg til å bo i lag med! Snorking blir litt på siden, det kan man kanskje / kanskje ikke noe for. Når det er sagt; det verste med mannen her i huset er at han røyker - hele tiden - med hodet ut verandadøra, og bruker store syltetøyglass til askebeger *pføy* 0 Siter
Klara Q Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ta bort smattingen og tisset på doringen og myglet kaffefilter, så har du min samboer i et nøtteskall. Han innbiller seg at han er så ryddig, og vil selvsagt ikke høre snakk om noe annet. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 "Q-tips slengende rundt på badet" - Nei. "tomt påleggspapir i kjøleskapet (etter han har spist opp pålegget)" - aldri hørt om, engang "epleskrotter over hele huset" - nei "fullt av godtepapir i døra på bilen" - nei, han spiser ikke godteri "skitne klær lagret overalt" - jada, både mine og hans "aviser liggende i en krok i haugevis" - det tar vi i skippertak "tannkremkorken av (størkna tannkrem)" - nei, der er han helt nazi. smatting - nei snorking - nei "spising sent" - gjør det noe, da? Så lenge han ikke krever at du skal varte ham opp, mener jeg... "tissing på do-ringen" - nei "blader og papirer over hele huset som han skal ha senere, regninger som ligger i alle skuffer" - der er vi like ille begge to, derfor har vi utviklet et idiotsikkert system "kaffegrut som aldri fjernes og mygler i trakteren (jeg drikker ikke kaffe), stekesmør som står ute i solen" - på ingen måte "Er dette typisk menn" - det er typisk rotekopper. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Min mann kan finne på å spise sjokolade midt på natten/tidlig om morgenen... Og det vekker meg og irriterer. Knitring i papir.. Spiser han på senga da, eller sover du helt usedvanlig lett? 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Spiser han på senga da, eller sover du helt usedvanlig lett? Han har det i/på nattbordet og spiser nesten i søvne.. Jeg skal gjemme det neste gang! 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Gosj, det der kjenner igjen meg minst like mye som sambo. Har til tider hatt 4 ketsjup-flasker i kjøleskapet, fordi jeg spiser det svært sjelden, og han kaster de ikke når de er såpass tomme at han ikke gidder å bruke tid på å få ut restene. 0 Siter
Rubia Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Når det gjelder typen min - dog er vi ikke samboere - så var det kun en treff... ...aviser/papirer i en bunke på den ene stolen i stua. Det synes jeg slettes ikke er ille nei. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Det eneste jeg kjenner igjen min kjæreste i her (er ikke samboer) er snorking..Alt det andre du nevnte irriterer han seg over at andre gjør, så heldigvis er ikke han sånn.. *heldig* 0 Siter
Gjest sorimori Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 # Tomme melkekartonger forlatt på hodet i kjøkkenvasken. # Et par sko i hvert hjørne av gangen (vi har LITEN gang, og er avhengig av at vi rydder skoene på plass for å holde orden). # Tannkremtuben stående på vasken. # Hår etter barbering i vasken og på kanten rundt. # Klær slengt på stolryggen i stua. # Ser ALLE nyhetssendingene i løpet av en kveld hvis han kan. # Slenger fra seg alt han har i lommene på sjenken når han kommer inn, SELV OM jeg akkurat har ryddet oppå den. # Gule lapper (post-it) overalt for at han skal huske ting. HELST skal de være klistret på stuebordet. # Henger ikke opp håndkle etter dusjing # Får aldri gjort ting han har sagt han skal gjøre... :-( 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 # Tomme melkekartonger forlatt på hodet i kjøkkenvasken. # Et par sko i hvert hjørne av gangen (vi har LITEN gang, og er avhengig av at vi rydder skoene på plass for å holde orden). # Tannkremtuben stående på vasken. # Hår etter barbering i vasken og på kanten rundt. # Klær slengt på stolryggen i stua. # Ser ALLE nyhetssendingene i løpet av en kveld hvis han kan. # Slenger fra seg alt han har i lommene på sjenken når han kommer inn, SELV OM jeg akkurat har ryddet oppå den. # Gule lapper (post-it) overalt for at han skal huske ting. HELST skal de være klistret på stuebordet. # Henger ikke opp håndkle etter dusjing # Får aldri gjort ting han har sagt han skal gjøre... :-( joda. Kan skrive meg på denne listen også jeg... 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Her kom det mange kule svar. Jeg fikk nå en konklusjon på at samboeren min er nokså normal og det var litt greit å vite, for av og til lurer jeg. Fortalte ham om denne tråden og da lo han litt. Alt i alt er han jo flink ellers og man må vel regne med å irritere seg litt etter 15 år. Det er jo en grunn til at vi har holdt sammen så lenge, så han er vel ikke så aller verst likevel. Jeg har jo også mine uvaner - selv om jeg ikke kommer på noen akkurat nå...min samboer kunne sikkert skrevet ned hundrevis...he he. 0 Siter
maiken76 Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Kjenner ikke igjen noe av det der nei, hverken for min nåværende eller min ex-samboer. De fleste mannfolk er vel ikke så sløve tror jeg, muligens de av litt eldre generasjon men.. Vet ikke hva som er typisk kvinne heller jeg, varierer vel fra person til person, men de fleste har vel vanlig hygiene og ryddighet?? 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Kjenner godt igjen ungene mine i de fleste punktene. Så da kan vi jo kanskje konkludere med at de fleste menn er som barn? ;-) 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 For en gris..:-) nei jeg kjenner ikke igjen mannen min, bortsett fra det med tomme påleggspapir ol i kjøleskapet. Derimot tror han at tallerkner havner i oppvaskmaskina av seg selv om han setter de oppå..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.