Gå til innhold

Lei jobben min!

Anbefalte innlegg

Gjest Bortskjemt?
Skrevet

Jeg er så lei av jobben min nå og har lenge følt for å skifte. Bor i en by hvor det ikke er så mange andre jobber som er aktuelle akkurat nå, så det er ikke så lurt å skifte heller med utviklingen som er nå med mange oppsigelser, innskrenkninger osv.

Jeg liker å jobbe og jeg trives med å ha mye å gjøre. Det har jeg ikke i min nåværende jobb og har derfor sluttet å videreutvikle meg. Har sagt i fra til sjefen mange ganger at jeg ønsker mer å gjøre, men det blir aldri noe av det. Er rimelig effektiv i jobben min, så det som er tenkt utført på en dag, bruker jeg kanskje 3 timer på.

Er det noen som har erfaringer med å starte for seg selv? Jeg er ikke så mobil av meg da jeg har to barn og mann som nødig vil flytte på seg. Vil jo gjerne at barna skal få vokse opp uten mye flytting også.

Jeg har ingen spesifikk utdanning, men vil helst ha 8-16 jobb og fri helgene.

Vanskelig dette. Er det bare jeg som er

Gjest Den opprinnelige m&m
Skrevet

Har du mulighet til å bruke noe av dødtiden på jobben til videreutdanning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...