Gå til innhold

Jippi! - Rimi har brødskjæremaskin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handlet brød på Rimi idag, og der hadde de brødskjæremaskin!

Jippi!

Dette var lurt: putt brødet i maskinen, og så i posen igjen ferdig oppskjært. Kjør hjem, tre en plastpose over i motsatt retning av papirposen, og fjern papirposen. Putt brødet i fryseren, og

voila - jeg har ferdig oppskåret brød uten å skjære selv eller rydde smuler eller noe!

Genialt *gliser*

Fortsetter under...

Skrevet

Skal jammen sjekke om Rimibutikken som jeg er innom av og til har en sånn maskin. Jeg kjøper ofte oppskåret brød, selv om det verken er spesielt godt eller billig.

Skrevet

Skal jammen sjekke om Rimibutikken som jeg er innom av og til har en sånn maskin. Jeg kjøper ofte oppskåret brød, selv om det verken er spesielt godt eller billig.

Det er nettopp det, at mye av det som er ferdig oppskåret smaker som svampebrød. *grøss*

Derfor ble jeg kjempehappy da jeg så dette her! Så kan jeg få de gode brødene oppskåret :)

Skrevet

Mega har hatt dette lenge ;)

Har de?

Vel, der ser du hvor sjelden jeg er på Mega... ;)

Skrevet

Det har Prix også.. iallefall den i kvernevik!

Annonse

Gjest Pricilla
Skrevet

Det er så kjekt med brødskjærermaskin! Når jeg skal ha rekeparty eller lage snitter stikker jeg alltid innom mega og kjøper brød der siden de har sånn maskin.. Sparer mye tid på det.. Og brød og loff som kjøpes ferdig oppskjært er ikke godt!

Alle butikker skulle hatt det..

Skrevet

Det er så kjekt med brødskjærermaskin! Når jeg skal ha rekeparty eller lage snitter stikker jeg alltid innom mega og kjøper brød der siden de har sånn maskin.. Sparer mye tid på det.. Og brød og loff som kjøpes ferdig oppskjært er ikke godt!

Ja, for å skjære brød krever jo masse IQ..

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Ja, for å skjære brød krever jo masse IQ..

Det som virkelig krever masse IQ er bruk av brødskjæreaskinen. Har mang en gang stått i kø og venta på å få skjære brødet mitt mens tafatte mannfolk har stått og studert maskinen. Skjære brød med brødkniv er for retarderte på sysselsetting. :-D

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Har de?

Vel, der ser du hvor sjelden jeg er på Mega... ;)

Mega her jeg bor har hatt brødskjæremaskin ey halvt års tid, i ale fall.

Skrevet

Ja, det skulle de hatt.

Nå blir det oftere Rimi enn Rema...sånn er det med den saken ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...