Gå til innhold

Outlookproblemer, kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Muse1365380276
Skrevet

I Outlook Express 5.02 får jeg bare sendt mail, ikke mottatt, får opp feilmeldingen; mail error 22968 og could not retreive mail from the account....

Mannen min sin konto på samme program funker helt fint. Har prøvd gjenopprette kontoen flere ganger med riktig passord, men ingenting hjelper.

Om jeg prøver åpne Outlook mens jeg er i Explorer kommer følgende melding opp:

An error occured while launching.

The end of file was reached.

Jeg er lei av å lese webmail i 1 måned nå, så jeg blir superglad om noen har et tips!

Skrevet

Finner ikke noe om denne feilkoden hos microsoft.com. Prøv å oppdatere til versjon 6 på Windows Update (og last ned alle sikkerhetsoppdateringer mens du først er i gang)

• 2 uker senere...
Muse1365380276
Skrevet

Finner ikke noe om denne feilkoden hos microsoft.com. Prøv å oppdatere til versjon 6 på Windows Update (og last ned alle sikkerhetsoppdateringer mens du først er i gang)

Takk for svar.

Derom jeg oppdaterer versjonen til 6, beholder jeg alle mailer på kontoen, eller slettes de når jeg får ny versjon?

Skal forsøke det idag.

Mvh

Skrevet

Takk for svar.

Derom jeg oppdaterer versjonen til 6, beholder jeg alle mailer på kontoen, eller slettes de når jeg får ny versjon?

Skal forsøke det idag.

Mvh

Såvidt jeg husker, slettes ikke mailene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...