Muse1365380276 Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 I Outlook Express 5.02 får jeg bare sendt mail, ikke mottatt, får opp feilmeldingen; mail error 22968 og could not retreive mail from the account.... Mannen min sin konto på samme program funker helt fint. Har prøvd gjenopprette kontoen flere ganger med riktig passord, men ingenting hjelper. Om jeg prøver åpne Outlook mens jeg er i Explorer kommer følgende melding opp: An error occured while launching. The end of file was reached. Jeg er lei av å lese webmail i 1 måned nå, så jeg blir superglad om noen har et tips! 0 Siter
citoyen Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Finner ikke noe om denne feilkoden hos microsoft.com. Prøv å oppdatere til versjon 6 på Windows Update (og last ned alle sikkerhetsoppdateringer mens du først er i gang) 0 Siter
Muse1365380276 Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Skrevet 13. juli 2004 Finner ikke noe om denne feilkoden hos microsoft.com. Prøv å oppdatere til versjon 6 på Windows Update (og last ned alle sikkerhetsoppdateringer mens du først er i gang) Takk for svar. Derom jeg oppdaterer versjonen til 6, beholder jeg alle mailer på kontoen, eller slettes de når jeg får ny versjon? Skal forsøke det idag. Mvh 0 Siter
periskop Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Takk for svar. Derom jeg oppdaterer versjonen til 6, beholder jeg alle mailer på kontoen, eller slettes de når jeg får ny versjon? Skal forsøke det idag. Mvh Såvidt jeg husker, slettes ikke mailene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.