Gjest uten signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Fant noen hos Jysk som virket veldig tykke og fine. Beaver Lux Frotte eller noe slikt het de. Kostet 100 for et stort badehåndkle hvis en kjøpte to stk. Noen som har erfaring med disse? 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Skygger generelt unna Jysk jeg. Kjøpte et laken der i fjor som FREMDELES farger av under vask... :-( 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Skygger generelt unna Jysk jeg. Kjøpte et laken der i fjor som FREMDELES farger av under vask... :-( IKKE kjøp håndklær hos Kid i hvert fall! Moren min har nå rosa håndkler, sengetøy etc pga røde håndkler som farget av selv etter 5 vask.. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 IKKE kjøp håndklær hos Kid i hvert fall! Moren min har nå rosa håndkler, sengetøy etc pga røde håndkler som farget av selv etter 5 vask.. Takk for tips. Det skal jeg huske når jeg skal kjøpe håndklær... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.