Gå til innhold

Håndklær igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

Fant noen hos Jysk som virket veldig tykke og fine. Beaver Lux Frotte eller noe slikt het de. Kostet 100 for et stort badehåndkle hvis en kjøpte to stk. Noen som har erfaring med disse?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Skygger generelt unna Jysk jeg. Kjøpte et laken der i fjor som FREMDELES farger av under vask... :-(

Gjest papirtiger
Skrevet

Skygger generelt unna Jysk jeg. Kjøpte et laken der i fjor som FREMDELES farger av under vask... :-(

IKKE kjøp håndklær hos Kid i hvert fall! Moren min har nå rosa håndkler, sengetøy etc pga røde håndkler som farget av selv etter 5 vask..

Gjest lille rosinen
Skrevet

IKKE kjøp håndklær hos Kid i hvert fall! Moren min har nå rosa håndkler, sengetøy etc pga røde håndkler som farget av selv etter 5 vask..

Takk for tips. Det skal jeg huske når jeg skal kjøpe håndklær... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...