Gå til innhold

noen (gutter) som har erfaring med ådele hybel med jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrii
Skrevet

jeg har nettopp blir ferdig med militære og skal flytte for å studere, og vil helst dele hybel med noen for å bli kjent med noen fort, og spare litt utgifter.har delt rom med 5 amdre gutter i et år nå, så jeg lurer på å prøve å bo sammen med ei jente, men er veldig usikker på hvordan det kommer til å gå.

er det noen her som har gjort med det eller kjenner noen som har delt rom med ei jente?

hvordan har dt gått?

hvordan er det å ha evt kjærste på besøk hvis du har det og hvordan har hun reagert på at du har flytta sammen med ei annen jente?

er det sannsynlig at ei jente som flytter inn med en gutt som hun aldri har sett før har tenkt å bli sammen med den gutten, ellr er hun bare p utkikke etter noen å dele hybel med?

kan kanskje vært greit å høre hva jenter har å si om saken også..

Fortsetter under...

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Tror nok en jente er ute etter en å DELE leie med, enn SENG ja... om det da ikke står noe mer i annonsen;)

MEN hva som skjer etterpå er det jo ingen garrantier for da:)

Om du bor sammen med en dame, og får deg dame, ja så får du ta det da, iogmed at vi kvinns er vidt forskjellige:)

Gjest Timari
Skrevet

Jeg bodde i Dublett i studenbolig hvor vi hadde hvert vårt rom og delte kjøkken og bad. Delte med en gutt og det var helt uproblematisk. Siden det var så lite plass så syntes jeg ikke at det var så altfor kult når han hadde gjester som skulle overnatte eller når mora hans ringte på min telefon for å spørre om hvor gullgutten hennes var. Midt på natta. Dessuten så var det fint å dele med en som ikke brukte like lang tid på badet som meg.

Så for meg gikk det helt greit. Og ønsker faktisk å dele med en gutt neste gang også.

Skrevet

Jeg (jente) har bodd sammen med flere gutter. Første gang, da jeg bodde sammen med typen, tenkte vi at vi skulle få flere beboere, siden vi hadde to tomme soverom. Da flyttet to gutter inn. Kjente de ikke fra før (eller, hadde snakket med dem litt på internett, men aldri møtt dem). Det gikk veldig greit å dele kjøkken og bad med de. Stua brukte vi nesten aldri bortsett fra når vi fikk besøk. Satt alltid på rommene.. Jeg fikk til og med betalt for å ta oppvasken da det var guttene sin tur ;) Iblant..

Andre gang var da jeg flyttet til Oslo for å studere. Fikk ikke egen leilighet før ca en mnd etter at skolen begynte så måtte bo hos en kamerat.. som bodde sammen med en annen gutt jeg ikke kjente. Det gikk også helt kjempefint! Selv om jeg bare bodde der i 3-4 uker, kunne gjerne bodd der lengre, jeg.. Han ene der (han jeg ikke kjente) ville jeg skulle flytte inn (jeg lånte soverommet til en annen som bor der, men som var bortreist den gang) fordi jeg var lettere å bo med en han jeg lånte rommet til hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...