Gå til innhold

Ekkel opplevelse...


ScarTissue

Anbefalte innlegg

Sist natt.. hadde lagt meg.

Hørte på musikk.. slappet av.. fikk ikke sove.. alt som vanlig..

Jeg fikk plutselig en forferdelig ekkel smak i munnen.. Jeg husket den.. fra det første overgrepet.. Jeg ble kvalm.. holdt på å kaste opp.. lukket øynene.. gråt.. prøvde å roe meg selv.. hvisket til meg selv, ba meg selv ta det med ro... prøvde å tenke på andre ting.. prøvde å gjemme meg under dyna, vekk fra meg selv...

Det hjalp ikke.. Tilslutt sovnet jeg...

Jeg lurer på om dette kan ha noe med sist psyktime å gjøre.. vi begynte å gå igjennom overgrepene mer i detalj..

Jeg tør nesten ikke gå å legge meg.. men, jeg er så trøtt.. må prøve.. ;(

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Scar,

Husk at du har venner, og at vennene dine har en sånn liten merkelig svart boks som mottar tekstmeldinger hele natten.

Det er mange som tenker på deg!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Scar,

Husk at du har venner, og at vennene dine har en sånn liten merkelig svart boks som mottar tekstmeldinger hele natten.

Det er mange som tenker på deg!

*klem*

*smiler*

Å? Finnes det, sier du??

merkelige og svarte?

hmm... *s*

Neida.

Ja, jeg vet de finnes.. men.. jeg er ikke såå glad i å "plage" vennene mine.. iallefall ikke sent på natten.. hmm.. dette ble litt dumt, får ikke helt frem hva jeg mener.. *huff*

men.. du skjønner kanskje hva jeg mener.. eller.. ?

Sør, Takk..!

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smiler*

Å? Finnes det, sier du??

merkelige og svarte?

hmm... *s*

Neida.

Ja, jeg vet de finnes.. men.. jeg er ikke såå glad i å "plage" vennene mine.. iallefall ikke sent på natten.. hmm.. dette ble litt dumt, får ikke helt frem hva jeg mener.. *huff*

men.. du skjønner kanskje hva jeg mener.. eller.. ?

Sør, Takk..!

*klemmer*

Du kan sende SMS når det skal være, uten at jeg "plages". Det er ikke alltid jeg svarer med en gang, men du kan trygt sende, og/eller ringe meg hvis du føler for det. Telefonen er alltid på.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende SMS når det skal være, uten at jeg "plages". Det er ikke alltid jeg svarer med en gang, men du kan trygt sende, og/eller ringe meg hvis du føler for det. Telefonen er alltid på.

*klem*

Som alltid, Sør.. takk..

Godt å vite at jeg kan iallefall.. :)

Takk!

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ST vennen min...

Vet at du har det så vanskelig nå når du må snakke deg gjennom det vonde. Det blir kanskje verre ei stund mens du går gjennom ting..sånn er det for meg også..men så blir det bedre igjen...og til slutt får du det bare bra :))

gla i deg vennen, og er her for deg når som helst, det vet du..ok?

*masse støtteklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ST vennen min...

Vet at du har det så vanskelig nå når du må snakke deg gjennom det vonde. Det blir kanskje verre ei stund mens du går gjennom ting..sånn er det for meg også..men så blir det bedre igjen...og til slutt får du det bare bra :))

gla i deg vennen, og er her for deg når som helst, det vet du..ok?

*masse støtteklemmer*

Vennen...

Takk, godt å vite at jeg har deg.. :)

Husk! Det samme gjelder motsatt!!

Jeg skal nok klare å komme meg igjennom dette på et vis, det kan være så vondt og vanskelig det vil.. jeg _må_ klare det...!

Jeg og du, ikke sant! :)

*klemmeklemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Scar!

Gjett om jeg kjenner meg igjen! Lukten av hvitløk... Lyden av at han slikker meg i øret....grøss. Man må ha opplevd noe liknende for virkelig å kunne forstå hva vi snakker om.

Jeg tror det er veldig vanlig å få slike minner når man begynner å pirke borti det aller vondeste. Du er modig og flink som rydder opp i dette nå, vennen! *Stolt av deg!*

Lang, god klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest passer litt dårlig her

Vennen...

Takk, godt å vite at jeg har deg.. :)

Husk! Det samme gjelder motsatt!!

Jeg skal nok klare å komme meg igjennom dette på et vis, det kan være så vondt og vanskelig det vil.. jeg _må_ klare det...!

Jeg og du, ikke sant! :)

*klemmeklemme*

Digger du red hot chillipeppers siden nicket ditt er scar tissue (en sang av red hot chillipeppers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger du red hot chillipeppers siden nicket ditt er scar tissue (en sang av red hot chillipeppers)

Ja, rhcp er en av gruppene jeg liker.. nicket var egentlig ganske tilfeldig.. jeg hørte mye på den cd`n i den tida jeg begynte her på dol.. men, valgte ikke akkurat den sangen bare fordi jeg liker dem, også fordi jeg følte/føler tittelen passer meg fra tid til annen..

Sådetså :)

Bortsett fra det synes jeg BloodSugarSexMagik er den beste cd`n de har gitt ut....

"Scar Tissue that I wish you saw.. sarcastic mister know it all........with the birds I share this lonly wiew.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...