soleil Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Foreldra mine har ikke så peiling på data og nå har det rotet seg til for dem igjen.. De har online adsl og logger på ved å koble til i en gul dialogboks. Explorer fungerer ikke lenger, det står da at siden ikke vises. For at de skal komme på nett må de gå på internet options og tools og så legge til msn som internetprovider. Da kommer det en fæl msn-explorer versjon og de får surfa. Har vært inne på nettverkstilkoblinger osv og prøvd å få dette bort, men vet ikke helt åssen jeg gjør det. Har prøvd "repair" men da står det at IP'n ikke fornyes.. Noen som kan hjelpe? Har msn stjelt pc'n? 0 Siter
citoyen Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Telenor har gratis 24/7 kundeservice, de er greie sånn Ring dem (mens du sitter foran maskinen), så får du nok hjelp til å fikse oppkoblingen. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Prøv å avinstallere Online ADSL først. Hvis de ikke har XP reinstaller fra CD-en som fulgte med ADSL-pakka fra Telenor (jeg måtte gjøre det et par ganger da jeg hadde Win98). Har de XP bør de bruke den innebygde bredbåndstilkoblingen i stedet. Oppskrift står i heftet som fulgte med i pakka fra Telenor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.