Gå til innhold

Msn har tatt over internettet hos foreldra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldra mine har ikke så peiling på data og nå har det rotet seg til for dem igjen..

De har online adsl og logger på ved å koble til i en gul dialogboks. Explorer fungerer ikke lenger, det står da at siden ikke vises. For at de skal komme på nett må de gå på internet options og tools og så legge til msn som internetprovider. Da kommer det en fæl msn-explorer versjon og de får surfa.

Har vært inne på nettverkstilkoblinger osv og prøvd å få dette bort, men vet ikke helt åssen jeg gjør det. Har prøvd "repair" men da står det at IP'n ikke fornyes..

Noen som kan hjelpe?

Har msn stjelt pc'n?

Fortsetter under...

Skrevet

Telenor har gratis 24/7 kundeservice, de er greie sånn :) Ring dem (mens du sitter foran maskinen), så får du nok hjelp til å fikse oppkoblingen.

Gjest Grumpy
Skrevet

Prøv å avinstallere Online ADSL først. Hvis de ikke har XP reinstaller fra CD-en som fulgte med ADSL-pakka fra Telenor (jeg måtte gjøre det et par ganger da jeg hadde Win98). Har de XP bør de bruke den innebygde bredbåndstilkoblingen i stedet. Oppskrift står i heftet som fulgte med i pakka fra Telenor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...