Gjest revmatikeren Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Min søster er langtidssykemeldt, og de ønsker å reise en uke til syden.! Hva må hun gjøre for å gjøre ting korrekt? Vet at noen har sagt at man kan reise til utlandet, men at man må avtale på forhånd.?? Med legen?? Trygdekontoret?? Noen som vet?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Gå til legen, så skriver han sånn anbefaling til trygdekontoret. 0 Siter
Gjest revmatikeren Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Gå til legen, så skriver han sånn anbefaling til trygdekontoret. Mister man sykepengene mens man er borte?? Eller kan legen anbefale tur ifht sykdommen?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Mister man sykepengene mens man er borte?? Eller kan legen anbefale tur ifht sykdommen?? Hvis legen mener at reisen er bra for sykdommen mister man ikke, men legen kan jo la være å gjøre det, så da mister man vel sykepengene hvis man melder fra til trygdekontoret at man reiser bort... Er ikke 100% sikker på reglene... 0 Siter
Gjest revmatikeren Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hvis legen mener at reisen er bra for sykdommen mister man ikke, men legen kan jo la være å gjøre det, så da mister man vel sykepengene hvis man melder fra til trygdekontoret at man reiser bort... Er ikke 100% sikker på reglene... Han skriver vel at det er bra.. hun er revmatiker hun også og været nå er jo ikke akkurat helsefremmende for oss. Hun snakker med legen i morgen. Men hva hadde skjedd om hun ikke hadde meldt fra?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Han skriver vel at det er bra.. hun er revmatiker hun også og været nå er jo ikke akkurat helsefremmende for oss. Hun snakker med legen i morgen. Men hva hadde skjedd om hun ikke hadde meldt fra?? Hvis hun skulle blitt syk i utlandet blir det bråk hvis hun ikke har meldt fra. Trygdekontoret nekter vel å betale og ordne opp tror jeg. Er ikke helt sikker på dette heller jeg altså... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.