Gjest maiklive Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Noen som har en bra bok å anbefale? Liker bonderomaner,Sanne historier og krim. Helst lettleste da jeg ikke vil vri hodet nu i ferien:O) Vil bare kose meg med en lett bok. 0 Siter
Gjest bare et tips Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg vil anbefale en trilogi av Gunnar Staalesen. Den første boken heter 1900 (med en undertittel som jeg ikke husker), den andre 1950 og den tredje 1980. Kjempespennende, i og med at man får med seg masse som har skjedd, og som man vet har skjedd, samt at det er en kriminalroman! Det er en sånn type bok man bare ike kan legge fra seg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Gå i en bruktforretning og se etter forfatteren Joy Fielding. Hun er akkurat passe hjernetom og spennende. Jeg liker henne veldig godt ) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Gå i en bruktforretning og se etter forfatteren Joy Fielding. Hun er akkurat passe hjernetom og spennende. Jeg liker henne veldig godt ) "Hun er akkurat passe hjernetom og spennende." *lol* 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 "Hun er akkurat passe hjernetom og spennende." *lol* Jeg har lest alle og de er så spennende og lettleste. Men ikke verdt å kjøpe til full pris. Det er slike Hjemmets bokklubbøker som man egentlig skammer seg for å ha i bokhylla enda man vet at alle liker dem ) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg har lest alle og de er så spennende og lettleste. Men ikke verdt å kjøpe til full pris. Det er slike Hjemmets bokklubbøker som man egentlig skammer seg for å ha i bokhylla enda man vet at alle liker dem ) *flirer* 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 *flirer* Har du noen å anbefale da? Av samme sorten mener jeg ;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Lasso rundt fru luna av Agnar Mykle eller Prosessen av Franz Kafka, kannskje ikkje akkurat bonderomaner (??) men meget gode og lettleste attpåtil. De to beste bøkene eg noengang har lest, meget vanskelig å legge fra seg... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Gå i en bruktforretning og se etter forfatteren Joy Fielding. Hun er akkurat passe hjernetom og spennende. Jeg liker henne veldig godt ) Ja, Joy Fielding er super "brain candy"! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Har du noen å anbefale da? Av samme sorten mener jeg ;o) Jeg kan ikke fordra bonderomaner, så på det området er jeg helt blank. Men krim derimot.. der finnes det mange gode.. men jeg klarer ikke komme på en eneste tittel just nu. *senil* 0 Siter
monass Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg vil anbefale en trilogi av Gunnar Staalesen. Den første boken heter 1900 (med en undertittel som jeg ikke husker), den andre 1950 og den tredje 1980. Kjempespennende, i og med at man får med seg masse som har skjedd, og som man vet har skjedd, samt at det er en kriminalroman! Det er en sånn type bok man bare ike kan legge fra seg! Åja! Kjempebra historie! En av mine favoritter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ja, Joy Fielding er super "brain candy"! Det er godt flere tør å innrømme det ) Vet du om flere? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Åja! Kjempebra historie! En av mine favoritter. Jeg brukte de 2 første bøkene som særemne på vgs. Skulle egentlig bare lese de 2, men var nødt til å lese den siste også! Fikk jo ikke vite hvem morderen var! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Det er godt flere tør å innrømme det ) Vet du om flere? Marian Keyes (er det ikke det hun heter, tro) med Vannmelon. Og Hanne-Vibeke Holst med trilogien om Therese (Thereses tistand, Det virkelige livet og En lykkelig kvinne). Liza Marklund. Og gode, gamle Sidney Sheldon, som du selvsagt kjenner fra Hjemmets bokklubb... ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Marian Keyes (er det ikke det hun heter, tro) med Vannmelon. Og Hanne-Vibeke Holst med trilogien om Therese (Thereses tistand, Det virkelige livet og En lykkelig kvinne). Liza Marklund. Og gode, gamle Sidney Sheldon, som du selvsagt kjenner fra Hjemmets bokklubb... ;o) Å jeg skal notere ned. Jo Sidney Sheldon er også spennende. 0 Siter
monass Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg brukte de 2 første bøkene som særemne på vgs. Skulle egentlig bare lese de 2, men var nødt til å lese den siste også! Fikk jo ikke vite hvem morderen var! Jo... eh... lenge siden jeg leste dem nå, men jeg mener da bestemt at vi fikk vite det. Sønnen eller var det sønnesønnen... til politimannen som hadde en affære med den lettsindige fikk jo vite det av faren sin på dødsleiet... men hvem var det?? :-D Hmmm... Var det ikke.... eh... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Bonderoman- Odel av Anne Karin Elstad. Krim: Et eller annet av Karin Fossum. Fjerde november (tror jeg den heter) er bra. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jo... eh... lenge siden jeg leste dem nå, men jeg mener da bestemt at vi fikk vite det. Sønnen eller var det sønnesønnen... til politimannen som hadde en affære med den lettsindige fikk jo vite det av faren sin på dødsleiet... men hvem var det?? :-D Hmmm... Var det ikke.... eh... Fikk vite det i den tredje boken ja. Men jeg hadde i utgangspunktet kun ment å lese 2 av dem...men ble pent nødt til å lese den siste og. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Gå i en bruktforretning og se etter forfatteren Joy Fielding. Hun er akkurat passe hjernetom og spennende. Jeg liker henne veldig godt ) Skriver hun krim? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.