TrineE Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Skal lage en fest-cd som vi skal bruke til neste jobb-fest. Hvilka sanger er et "must" for å få god stemning. Må ha med noen typisk allsang låter som :sommartider,girls just wanna have fun..Og gjerne noe 80-talls musikk.Står helt slilt nå..Har tatt med en del fra vg-lista. Er det noen som kan gi meg noen gode forslag,bukker og takker jeg for det!! 0 Siter
Dory Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Standing Tall- Kjartan YMCA - Village People Pink - Get the party started Om det er sommerfest, Postgirobygget. I wil survive- Gloria Gaynor Shoop Shoop Song (Its in his kiss) - Cher. Richy Martin Kaoma- Lambada 0 Siter
nolte Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Det er vel ingenting som er mer patetisk enn karaoke med fulle jenter, eller allsang på vorspiel, som framfører "girls just want to have fun". 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 På vg.no finner du jo vg-lista, der har de singlelister helt tilbake til uke 44, 1958 og albumlister tilbake til uke 1, 1967, altså det meste som har vært på topp så der må en klare å finne litt inspirasjon. Se litt der, velg litt etter hvilken alder de som skal på festen er i sånn at det blir litt for enhver smak ;o) 0 Siter
Gjest Lett Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 det blir ikke ordentlig liv uten "nå blire liv, ray ray".. aner ikke hva den heter elller hvem som synger, men den hører med i et hvert fyllekalas 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 det blir ikke ordentlig liv uten "nå blire liv, ray ray".. aner ikke hva den heter elller hvem som synger, men den hører med i et hvert fyllekalas Det er vel Rai-Rai med DDE du mener!? 0 Siter
villee Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 noen tips: postgirobygget roxette bryan adams bon jovi kiss bee gees michael jackson queen robbie williams guns n roses ricky martin gyllene tider donna summers cindy lauper ja..det var noen av mine favoritter i hvert fall! 0 Siter
Gjest Lett Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Det er vel Rai-Rai med DDE du mener!? jepp 0 Siter
TrineE Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Tusen takk for svar til dere alle!!!! Mange gode ideer her ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.