Gå til innhold

Er det noen som i det hele tatt liker...

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

...Is-te med sitron? Når jeg er i butikken er det alltid utplukket for fersken, mens hyllene er fulle av sitron, uansett hvilket merke det er noe som omfatter ganske mange etterhvert. Jeg har enda ikke truffet noen som synes sitron typen er best eller engang spesielt god, og kommer noen med sitron iste hlrer man kjapt: "Neeeeeeeeeeei, nå tok jeg feil!!!"

Kan vi ikke bare få dette svineriet ut av hyllene og fylle dem med ferskensmak i stedet?

Dessuten blir det vel likevel en ny sommer uten re pistasjis i butikkene. Kan noen ta ut de sjokoladebitene som puttes i dem? De er produsert av Satan Fabrikker AS - spesialavdeling for mørk sjokolade med mokkasmak. Hva i svarte tønsberg skal disse oppi denne nydelig isen for?

Knurr-fres-bjeff! Jeg tror jeg får åpne en Bjørnebutikk med bare digg! Slik jeg liker det.

Fortsetter under...

Skrevet

Enig i at fersken er best. Kjøper aldri sitron (med mindre jeg er på en kafé hvor de kun har det)..

Men ei god venninne av meg mener sitron er best. Så joda, det finnes noen som liker det.

Gjest Randih
Skrevet

Joda, iste med sitron er absolutt den beste! Fersken er feil, for min del.

Pistasjis kunne nok vært bedre uten de svarte flaka, ja.......

Fikk lyst på iste jeg nå....

Ha en fin dag!

Skrevet

Det er såååå sant! Både ut med sitron iste og sjokobitene i pistasjen...pføy!

laguna1365380434
Skrevet

Nei,nei,nei..! Det er iste med fersken som er nei,faen jeg tok feil!

Sitron er er bra, fersken er blæh..!

Men de kunne godt plukke de ekle sjokoladebitene ut av isen, det er jeg enig i..

:-)

Skrevet

Det er jo is-te med sitron som er absolutt best. Er du sikker på at du har smakt den :-)

Annonse

Skrevet

Eg syns no iste m sitron er godt eg... Kjøper heller dét enn fersken, faktisk, sjølv om det også er godt.

Men enig når det gjeld pistasjisen. Bare tull m sjokolade i den, roter til heile greia. Enda så glad eg er i sjokolade : Sjokolade er kjempegodt - i sjokoladeis.

Gjest Pricilla
Skrevet

jeg liker Nestea med fersken best,.. Den med store korken... DET er lit irriterende.. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sølt iste på meg, og iste lager flekker som IKKE går bort i vask..

Kjøper med sitron hvis det ikke er noen merker med fersken igjen...

Den rød kartongen med iste er heller ikke så værst.. Den er det også stor kork på! Står "Nyhet - større kork" på den.. skkurat som om det er jippi! Blir bare mer søl, den lille tuten var myyyye bedre. : ) Mye rart man skal irritere seg over.

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker best iste med sitron!! Den må da ikke tas bort..:) Enig når det gjelder isen...

Bente831365380491
Skrevet

Iste med sitron er STYGT! Det må være veldig tomt for allt annet jeg liker før jeg kjøper den!

Skrevet

Iste skal da være MED sitron. Det er en naturlov, har alltid vært slik...:-)

Selv liker jeg ikke den med fersken, syns den er kvalmende søt.

Skrevet

Jeg liker den med sitron best - - men jeg liker ikke at det er sukker i den, jeg da. Syns te skal smake te, -har aldri hatt noe søtt i te, hverken i den varme eller den kalde.

Når det gjelder pistasjeisen er jeg HELT ENIG!. De bruker denne sjokoladen for å "forsterke" kjeksen - det sier de i alle fall.

I Sverige har de nå fått "DREAM"-isen som kjeksis - - sannelig på tide, - men i GOKKELAND? - nei, da må man kjøpe en svær BOKS.

Skrevet

Jeg liker den med sitron best - - men jeg liker ikke at det er sukker i den, jeg da. Syns te skal smake te, -har aldri hatt noe søtt i te, hverken i den varme eller den kalde.

Når det gjelder pistasjeisen er jeg HELT ENIG!. De bruker denne sjokoladen for å "forsterke" kjeksen - det sier de i alle fall.

I Sverige har de nå fått "DREAM"-isen som kjeksis - - sannelig på tide, - men i GOKKELAND? - nei, da må man kjøpe en svær BOKS.

Har da kjøpt Dream-is i kjeks, jeg. Både i år og i fjor.

Annonse

Skrevet

Har da kjøpt Dream-is i kjeks, jeg. Både i år og i fjor.

Fanken, da bor jeg på feil sted! :-)

Skrevet

Jeg liker iste med sitron, men jeg kjøper den ikke fordi den inneholder så mye sukker. Fersken er kvalmende.

Skrevet

Jeg liker iste med sitron, men jeg kjøper den ikke fordi den inneholder så mye sukker. Fersken er kvalmende.

den nye Fun Light Iste med sitron er veldig god!

Gjest malun
Skrevet

Jeg synes fersken-teen er altfor søt og klissete, og foretrekker altså sitron.

men bare Lipton, ikke Nestea. Sistnevnte smaker myggmiddel.

Skrevet

den nye Fun Light Iste med sitron er veldig god!

Den må jeg se etter.

Skrevet

Den må jeg se etter.

den er søt da - men inneholder ikke sukker :)

Skrevet

Iste med fersken er min favoritt, mens mannen min foretrekker med sitron.

Og - pistasjis klarer jeg ikke, uansett sjokolade i eller ei...

Men - hvorfor ikke lage en "underskriftskampanje" per e-mail? Eller at alle dere som vil ha pistasjis uten sjokolade sender e-mailer til Hennig-Olsen, Diplom, Drammens-is/Nestle og evt. andre is-fabrikanter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...