Pappa Bjørn Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Tidlig på`n igjen. En tråd klokka 2 på natta og en halv sju om morran... Noen flere som har syke småtroll her? Blir visst ikke noe søvn når feberen herjer i en liten kropp og pappas fang er det eneste holdbare stedet på jord. Noen som har noe oppkvikkende eller oppmuntrende å komme med? 0 Siter
Dory Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Dakkar dere da... Lag noe spesielt han/hun liker godt til frokost og kos dere med tegnefilm:) Tenk når småttisen blir stor. Så tenker han/hun tilbake på pappas fang når han/hun var syk. Jeg husker at jeg var hjemme sammen med pappa, og at han laget grøt og passet meg. Og jeg var sååå stolt av pappaen min at han var så snill mot meg:) God bedring til den lille:) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 God bedring til datteren din! Håper hun føler seg bedre. Drikker hun godt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.