Gjest Hva tenker du? Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Litt gøy å se hva slags assosiasjoner dere hadde til navn. Nå lurer jeg på hva det første som faller dere inn er når dere hører: * krem * Hud * Grønn * Lykke * Sminke * Hverdag * Bilde * Rosa 0 Siter
Gjest mine svar Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem-ansiktskrem * Hud-kommer ikke på noe * Grønn-gress * Lykke-å ha en god familie * Sminke-av og til * Hverdag-travel * Bilde-skal sende til bestemor til mannen min.. * Rosa-blomster 0 Siter
maiken76 Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - bløtkake * Hud - tenker på hvor deilig hudkontakt er * Grønn - gress * Lykke - tenker på kjæresten * Sminke - jåle * Hverdag - jobb * Bilde - bilde * Rosa - små søte jenter 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - fløte * Hud - kos * Grønn - gress * Lykke - kjærlighet * Sminke - velstelt * Hverdag - stress * Bilde - hygge * Rosa - forelskelse 0 Siter
fresja Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - sminke * Hud - skinn * Grønn - gress * Lykke - glede * Sminke - kamuflasje * Hverdag - jobb * Bilde - foto * Rosa - jente 0 Siter
Gregga Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - Bløtake * Hud - sommer * Grønn - Bellona * Lykke - datter * Sminke - mascara * Hverdag - husarbeid * Bilde - minner * Rosa - .....helikopter 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - eplekake * Hud - rynker * Grønn - snørr * Lykke - unger * Sminke - nødvendig * Hverdag - OK * Bilde - mitt nye digitalkamera * Rosa - sommerklær 0 Siter
Gjest Lett Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem -fett * Hud -sol * Grønn -skog * Lykke -kjæresten min:) * Sminke -fantastisk oppfinnelse * Hverdag -stress * Bilde -vet ikke... * Rosa -meg selv 0 Siter
Rubia Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem : Sex med pisket krem * Hud : Hvor godt det lukter av partneren min alltid * Grønn : Dum i hodet/naiv * Lykke : Det jeg føler med barna mine * Sminke : Noe småherk jeg sjelden bruker * Hverdag : Jobb og liten fritid * Bilde : Bilde av bilen til typen min med meg halvnaken oppå * Rosa : Yndlingsfargen min 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - fuktighetskrem til ansiktet * Hud - porer... * Grønn - eple, gress * Lykke - sol, barndomsminner * Sminke - lukten av pudder * Hverdag - avis, middagsgryte * Bilde - portrett i ramme * Rosa - fluffy jenteting (tøfler for eksemplel!) Nå er jeg spent på å lese hva de andre har skrevet. 0 Siter
serendipity Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - Fuktighet til huden. * Hud - hud er liksom bare hud. * Grønn - Litt dum. * Lykke - Indre tilfredshet * Sminke - PARTY!! (eller litt hverdag) * Hverdag - Noe rutinemessig * Bilde - Veggpryd * Rosa - BArbie 0 Siter
flisa Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - LDB * Hud - kalkun * Grønn - løvetannblad * Lykke - smykke * Sminke - lilla * Hverdag - moro * Bilde - ramme * Rosa - kyse 0 Siter
Gjest gps2 Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - bløtekake * Hud - nærhet * Grønn - planter * Lykke - sjø og måkeskrik * Sminke - Max Factor * Hverdag - 8-16 * Bilde - utstilling * Rosa - pink panter 0 Siter
heidi1983_965 Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - tørr * Hud - deilig * Grønn - dum * Lykke - gi * Sminke - pen * Hverdag - slitsomt * Bilde - de jeg er glad i * Rosa - yndlingsfarge 0 Siter
amber sun Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - lotion * Hud - tørr hud som flasser av * Grønn - å være helt blåst * Lykke - frihet, kjærlighet * Sminke - et must * Hverdag - veske, brødskiver, nøkler * Bilde - maleri på veggen * Rosa - den reklamen om han rockeren som tar på seg rosa tights og synger fjortispop mens kameratene handler 0 Siter
Gjest Adelin Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - feit * Hud - sex * Grønn - gress * Lykke - tåre * Sminke - dukke * Hverdag - brunost * Bilde - skrik * Rosa - gris 0 Siter
Gjest maiklive Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem (åå nei nå legger jeg på meg litt til) * Hud (deilig) * Grønn ( ro) * Lykke ( Hunder) * Sminke ( må hade) * Hverdag (lykke) * Bilde (glede) * Rosa (pink, hu popdama) 0 Siter
soleil Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Med alle disse ordene så tenker jeg på Yves Rocher. 0 Siter
Anki Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 * krem - kakao * Hud - nærhet, sex * Grønn - vår * Lykke - sinnssykt bra sex * Sminke - pynte på "morratrynet" * Hverdag - kjedelig * Bilde - scrappe * Rosa - *urk* hat hat hat! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 * krem - kakao med krem * Hud - naken kropp, sex * Grønn - plen, gress * Lykke - familieliv, latter * Sminke - fest, jålete * Hverdag - mandag, kjedelig middag, oppvask * Bilde - fotografi av venner * Rosa - rosa helikopter ;o) berte-blondiner 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.