Gå til innhold

Sjenerende vorte!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

jeg har en vortepå hånda, den plager meg skikkelig! Eller ikke skikkelig da, men den er grisestygg! Har hatt den lenge og prøvd vortemiddel og blank neglelakk uten nytte. Tør ikke fjerne den hos hudlege.. Pysete + legeskrekk de lux.

Hvordan få vekk den hersens vorta? Den er på størrelse som et knappenålshode, men blir større synes jeg.

Tips? God sommer! :o)

Fortsetter under...

Gjest oleleo
Skrevet

Hvis du virkelig vil bli kvitt den går du til lege, verre er det ikke.

Ikke noe er så ekkelt som folk med vorter på hånda, det er stygt og jeg er alltid redd for å komme borti så jeg skal bli smittet.. usj...

Skrevet

Hvis du virkelig vil bli kvitt den går du til lege, verre er det ikke.

Ikke noe er så ekkelt som folk med vorter på hånda, det er stygt og jeg er alltid redd for å komme borti så jeg skal bli smittet.. usj...

Vorter midt i ansiktet er vel vel så ille...

Gjest oleleo
Skrevet

Vorter midt i ansiktet er vel vel så ille...

verre ville jeg vel si.. har du det?

Gjest ingen vorter..
Skrevet

Ny metode hos legen er å fryse den bort, skal ikke gjøre så vondt. Litt sårt etterpå.

Gjest javeldå
Skrevet

Det siste nye er morsmelk. Vortene forsvinner som dugg for solen, leste jeg nettopp.

Så har du melk, eller kjenner noen som har, så smør den inn.

Annonse

Gjest signe signatur
Skrevet

Frys den bort. Legen gjør det.

Gjest Pricilla
Skrevet

Det siste nye er morsmelk. Vortene forsvinner som dugg for solen, leste jeg nettopp.

Så har du melk, eller kjenner noen som har, så smør den inn.

; ) Kjenner desverre ingen med melk.. og selv har jeg jur uten melk.

Skrevet

Det er ikke noe ille å fjerne en liten vorte hos hudlegen. Tilogmed jeg, med legeskrekk og superlav smerteterskel, har gjort det. Du får bedøvelse og så brenner de den vekk, eller kanskje fryser vekk. Det tar 30 sekunder, og så er det over..=)

Skrevet

Stikk hele hånda inn i gapet på ann alligator, og vips er vorta borte. (Borte vart `a.)

Skrevet

Knytt en rød ulltråd rundt vorten, ta den av igjen, få en annen person til å grave tråden ned i et veikryss..

Funker som bare det, hehe..

Skrevet

Var det ikke noe med at man skulle gni på en fleskesvor og grave den ned under fullmåne? ;o)

Skrevet

verre ville jeg vel si.. har du det?

Nei, bare noen brune som er en blanding av vorte og føflekk på halsen. Ser mange som har sånne.

Men jeg irriterte meg stadig over at en ikke fjernet en vorte i ansiktet.

Annonse

serendipity
Skrevet

Om den er så lite er jeg sikker på at du ikke kjenenr det engang at de fryser den bort hos legen.

Gjest papirtiger
Skrevet

Frys den bort. Legen gjør det.

Skriver under på denne. Du trenger kanskje noen behandlinger. Jeg var hos legen 3 ganger, i mellomtiden fikk jeg bekjed om å smøre inn med Verucid. Borte ble de, og har ikke kommet tilbake :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...