Gjest sandra dee Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg får mørke merker etter deodoranter, tror ikke det er parfyme for har prøvd både med og uten,og reagerer ikke forskjellig! Det ser ut som jeg er møkkete under armene, noe jeg ikke er! Men jeg må skrubbe meg med peeling hansker når jeg dusjer, hvis ikke går det ikke bort! Dette er utrolig plagsomt! Noen som har det samme problemet og kan hjelpe meg? 0 Siter
cecily Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Samme problem, ingen forslag til tiltak. Alle deodoranter jeg prøver blir slik etterhvert. Evig runddans for å finne en som ikke lager flekker. 0 Siter
nynne Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Aldri hørt om problemet. Men siden det tydeligvis virker som om huden din reagerer på et ganske vanlig tilsetningsstoff, så kanskje du kan ha nytte av å kjøpe en sånn krystalldeodorant. Det ser ut som en krystallsten, som du fukter _lett_ og så gnir under armene. Jeg bruker den når jeg skal ha på meg parfyme. Den virker hvertfall på meg. Lukter ikke svette. Tror du får kjøpt den på helsekost. Jeg kjøpte den på nett ett eller annet sted. Koster rundt 300, holder hvertfall 1 år. 0 Siter
Gjest sandra dee Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Samme problem, ingen forslag til tiltak. Alle deodoranter jeg prøver blir slik etterhvert. Evig runddans for å finne en som ikke lager flekker. Vi får si ifra hvis vi finner noen løsninger da Nynne sier krystalldeodorant, noe jeg aldri har hørt om eller prøvd, så det kan jo hende det hjelper.. 0 Siter
cecily Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Vi får si ifra hvis vi finner noen løsninger da Nynne sier krystalldeodorant, noe jeg aldri har hørt om eller prøvd, så det kan jo hende det hjelper.. Krystalldeodorant? Aldri hørt om det jeg heller. Assosierte det med healer/kvakksalver, og sånt liker jeg ikke. Stop 24 funker ikke rart på meg, ser du har fått tips om den her. Dvs, den lager ikke like store flekker, men den plugger ikke igjen alle svettekjertler og dermed lager svetten og deodoranten flekker i godt samarbeid. Skikkelig irriterende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.