Gjest pippi strømpe Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 hei. jeg er blitt syk. jeg er svimmel, har litt feber, vondt i hode og veldig vondt i musklene i hele kroppen. jeg klarer ikke noe som helst. hva kan dette komme av? hva kan jeg gjøre? jeg har akkurat vært syk, altså hatt influensa og vært forkjøt. det er over og det er ikke det jeg har fått tilbake. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Høres ut som en infeksjon igjen. Gå til legen og få tatt en crp-test og se. Ellers kan du jo være "bare" totalt nedkjørt? 0 Siter
Gjest pippi strømpe Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Høres ut som en infeksjon igjen. Gå til legen og få tatt en crp-test og se. Ellers kan du jo være "bare" totalt nedkjørt? hva er crp test? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Kyssesyke? (crp er sånn blodprøve de tar fra fingertuppen når de måler hvor høyt bakterie-nivået i blodet er. eller er det virus-nivået?) 0 Siter
Zarine Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 hva er crp test? CRP måler kor mykje du har av ein bestemt type protein i blodet. Du skal normalt ikkje ha noko særleg utslag på dette viss du er frisk og ikkje har nokon infeksjon. Kopi frå lab.håndboka (UNN:) "Viktigste indikasjoner: Mistanke om bakterielle infeksjonar. Skille mellom bakteriell og viral infeksjon. Følge sykdomsforløp. Påvise postoperative komplikasjoner." Det å få en bakterieinfeksjon etter å ha gjennomgått en virussjukdom (som influensa jo er) er ikkje så uvanleg, faktisk. Men det kan naturlegvis vere andre ting - og uansett er det best å gå til legen! :-) God betring! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 hva er crp test? Crp er en måleenhet for bakterieinnhold i blodet (eller noe sånt) og viser hvorvidt du har en bakterieinfeksjon eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.