Gå til innhold

Været i ulike måneder-år?

Anbefalte innlegg

Gjest meterologiske data
Skrevet

Finns det noe sted jeg kan finne hva slags vær det var en bestemt dato et bestemt sted på kloden?

Alternativt, hva slags vær det pleier å være et bestemt tid på året et bestemt sted?

Gjest meterologiske data
Skrevet

Jeg har sett den linken, men jeg finner ikke noe sted jeg kan gå bakover i tid og se feks hvordan været var i desember i fjor (eller pleier å være i desember). Eller tar jeg feil?

Gjest meterologiske data
Skrevet

Jeg har sett den linken, men jeg finner ikke noe sted jeg kan gå bakover i tid og se feks hvordan været var i desember i fjor (eller pleier å være i desember). Eller tar jeg feil?

Jeg fant, jeg fant! På siden du ga meg Nolte, fant jeg omsider den linken (utifra et konkret sted) der jeg kan stille inn eksakt dato og få masse informasjon! Fantastisk, takk skal du ha!

Skrevet

Når du får opp siden, så må du klikke deg inn på kartet for det sted du ønsker vær-historien til. Klikker du på f eks Europa, så får du opp bl a Norge, klikk på den, og du får opp alle mulige steder her i landet.

På "History and Almanac" kan du legge inn ønsket år,mnd og dag.

Her er et eksempel på Ålesund:

http://www.wunderground.com/global/stations/01210.html

Skrevet

Jeg fant, jeg fant! På siden du ga meg Nolte, fant jeg omsider den linken (utifra et konkret sted) der jeg kan stille inn eksakt dato og få masse informasjon! Fantastisk, takk skal du ha!

Svarte visst over her før jeg så at du hadde funnet fram.;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...