Gå til innhold

beste reklame

Anbefalte innlegg

Gjest mor i sep
Skrevet

jeg vet ikke med dere, men jeg ler meg skakk ihjel hver gang kims reklamen kommer.

(tror det er kims reklame)

den der hvor ett streit og ett homofilt par har byttet handlepose og skriker av avsky for hva som befant seg i posene.

neste gang dere ser reklamen så legg merke til han mørke homofile. hvordan han holder kims posen og hvordan han hyler.

RÅ BRA!!!

*ler meg ihjel*

Fortsetter under...

serendipity
Skrevet

Jeg har en annen favoritt, men det er fordi x-en er med og hele settingen blir artig ettersom det er han.

Skrevet

Jeg driver EM-boikott, og igrunn mye annen tv-boikott også... Har ikke sett verken den eller noen av de "morsomme" lotto-reklamene som har gått i det siste. Har bare hørt om den ørtentusen ganger... "tallet er..29!"

Annonse

Skrevet

Jeg driver EM-boikott, og igrunn mye annen tv-boikott også... Har ikke sett verken den eller noen av de "morsomme" lotto-reklamene som har gått i det siste. Har bare hørt om den ørtentusen ganger... "tallet er..29!"

Jeg _hater_ den lottoreklamen. "Taaalet er tttoo"

Urk!

Skrevet

Den er kjempemorsom, jeg ler like mye hver gang:-D

Gjest alive&kicking
Skrevet

Den er suverèn! Og så synes jeg den med pappan som spiser litt av isen slik at barna skal få like stor is er bra....

Skrevet

Den/de med Jon Blund og Tannfeen Terje :-)

"..........................."

Skrevet

Vi på jobben går bare rundt og spør hverandre om vi går opp eller ned og hva vi evt satser. Ok, ikke reklame da, men fra extra joker nord.

Også har vi adoptert: Nei den har jeg _ikke_ sett.

Personlig blir jeg flirefull av fnisinga til de gutta på bussen som tar bilde av bakhodet til den ene. Netcom sin reklame.

Skrevet

Vi på jobben går bare rundt og spør hverandre om vi går opp eller ned og hva vi evt satser. Ok, ikke reklame da, men fra extra joker nord.

Også har vi adoptert: Nei den har jeg _ikke_ sett.

Personlig blir jeg flirefull av fnisinga til de gutta på bussen som tar bilde av bakhodet til den ene. Netcom sin reklame.

Ja, den er kul! Må småle hver gang jeg ser den der; både bildet av bakhodet, og uttrykkene til de to fyrene er ubeskrivelig morsomt.

:)

Annonse

Skrevet

Den har jeg ikke sett, men generelt skjønner jeg ikke at folk fremdeles ler av reklamer etter å ha sett dem mer enn en gang eller to.

Skrevet

Ja, den er kul! Må småle hver gang jeg ser den der; både bildet av bakhodet, og uttrykkene til de to fyrene er ubeskrivelig morsomt.

:)

Og så den nye msm-reklamen, hvor de samme fyrene tar bilde av de tyyyynne beina som vises under forhenget i prøverommet!

Gjest nordlending, ja
Skrevet

Norwegians reklame med altaværingen som lengter hjem! Jeg har bare sett den en gang, men holdt på å le feil på meg.

Skrevet

Og så den nye msm-reklamen, hvor de samme fyrene tar bilde av de tyyyynne beina som vises under forhenget i prøverommet!

Den irriterer livet av meg. Slår av tv'n til jeg er sikker på at den er ferdig. Den tåpelige latteren.

Skrevet

Den irriterer livet av meg. Slår av tv'n til jeg er sikker på at den er ferdig. Den tåpelige latteren.

Helt enig!

Den er utrolig dum og irriterende!

Snorkfrøken
Skrevet

Lottoreklamen er super.

¨

Ho kjerringa som plasker rundt og lurer på om gubben ser noen maneter?

8. tallet er 8

helt uanfektet, mens kjerringa får panikk.

hihihii

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...