Gjest mor i sep Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 jeg vet ikke med dere, men jeg ler meg skakk ihjel hver gang kims reklamen kommer. (tror det er kims reklame) den der hvor ett streit og ett homofilt par har byttet handlepose og skriker av avsky for hva som befant seg i posene. neste gang dere ser reklamen så legg merke til han mørke homofile. hvordan han holder kims posen og hvordan han hyler. RÅ BRA!!! *ler meg ihjel* 0 Siter
serendipity Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg har en annen favoritt, men det er fordi x-en er med og hele settingen blir artig ettersom det er han. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg driver EM-boikott, og igrunn mye annen tv-boikott også... Har ikke sett verken den eller noen av de "morsomme" lotto-reklamene som har gått i det siste. Har bare hørt om den ørtentusen ganger... "tallet er..29!" 0 Siter
cecily Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg driver EM-boikott, og igrunn mye annen tv-boikott også... Har ikke sett verken den eller noen av de "morsomme" lotto-reklamene som har gått i det siste. Har bare hørt om den ørtentusen ganger... "tallet er..29!" Jeg _hater_ den lottoreklamen. "Taaalet er tttoo" Urk! 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Den er kjempemorsom, jeg ler like mye hver gang:-D 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Den er suverèn! Og så synes jeg den med pappan som spiser litt av isen slik at barna skal få like stor is er bra.... 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Den/de med Jon Blund og Tannfeen Terje :-) "..........................." 0 Siter
nynne Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Vi på jobben går bare rundt og spør hverandre om vi går opp eller ned og hva vi evt satser. Ok, ikke reklame da, men fra extra joker nord. Også har vi adoptert: Nei den har jeg _ikke_ sett. Personlig blir jeg flirefull av fnisinga til de gutta på bussen som tar bilde av bakhodet til den ene. Netcom sin reklame. 0 Siter
amber sun Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Vi på jobben går bare rundt og spør hverandre om vi går opp eller ned og hva vi evt satser. Ok, ikke reklame da, men fra extra joker nord. Også har vi adoptert: Nei den har jeg _ikke_ sett. Personlig blir jeg flirefull av fnisinga til de gutta på bussen som tar bilde av bakhodet til den ene. Netcom sin reklame. Ja, den er kul! Må småle hver gang jeg ser den der; både bildet av bakhodet, og uttrykkene til de to fyrene er ubeskrivelig morsomt. 0 Siter
Soria Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Den har jeg ikke sett, men generelt skjønner jeg ikke at folk fremdeles ler av reklamer etter å ha sett dem mer enn en gang eller to. 0 Siter
ariadne Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ja, den er kul! Må småle hver gang jeg ser den der; både bildet av bakhodet, og uttrykkene til de to fyrene er ubeskrivelig morsomt. Og så den nye msm-reklamen, hvor de samme fyrene tar bilde av de tyyyynne beina som vises under forhenget i prøverommet! 0 Siter
Gjest nordlending, ja Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Norwegians reklame med altaværingen som lengter hjem! Jeg har bare sett den en gang, men holdt på å le feil på meg. 0 Siter
Soria Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Og så den nye msm-reklamen, hvor de samme fyrene tar bilde av de tyyyynne beina som vises under forhenget i prøverommet! Den irriterer livet av meg. Slår av tv'n til jeg er sikker på at den er ferdig. Den tåpelige latteren. 0 Siter
lurulf Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Den irriterer livet av meg. Slår av tv'n til jeg er sikker på at den er ferdig. Den tåpelige latteren. Helt enig! Den er utrolig dum og irriterende! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Lottoreklamen er super. ¨ Ho kjerringa som plasker rundt og lurer på om gubben ser noen maneter? 8. tallet er 8 helt uanfektet, mens kjerringa får panikk. hihihii 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.