Gjest Gruer meg også! Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hei! Var ute på lørdag, og traff en skikkelig herlig gutt. Jeg ble umiddelbar betatt av ham. Han spurte meg om jeg vill bli med ut, og jeg sa ja. Siden har jeg tenkt på ham, og føler meg på enmåte forelska,s elv om jeg ikke kjenner ham. Når jeg skal legge meg på kvelden, og også dagdrømmer, ser jeg for meg at vi kysser og er sammen liksom. Men er det ikke litt tidlig å se for seg sånn? Jeg er liksom redd for å utrstråle "desperate vibber". Er det vanlig å bli sånn etter så kort tid? Vil liksom bare kysse ham med èn gang (skal ikke gjøre det altså). Er det vanlig å kysse på første date? 0 Siter
amber sun Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Drit i hva som er vanlig. Gjør det du føler for der og da. Gå på date og kos deg, og hvis det føles riktig, kysser du han. Hvis ikke, venter du. La det som skjer, skje - uten å bestemme på forhånd hvilken date det og det skal skje. 0 Siter
cecily Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg endte til sengs med samboeren min på vår aller første date. Det var bare slik det ble, ikke direkte planlagt, men lysten var der på forhånd også. Visste jo godt hvem han var, vi hadde bare aldri vært på ordentlig date før. Det som skjer, det skjer. Have fun! 0 Siter
Gjest dol-bruker Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg ville ihvertfall vente til du er mer klar over både hva du selv faktisk ønsker av forholdet, og om han ønsker det samme. Jeg mener, om du bare ønsker en flørt, er det jo greit, men kanskje ønsker du noe mer, og da kan du komme til å få sterke følelser satt igang hvis du kysser ham. Hvis han da bare ønsker en overfladisk flørt, kan det bli vanskeligere for deg. Så mitt tips er - vent til dere har fått snakket litt om hva dere begge er ute etter. 0 Siter
flisa Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Ja, det er VANLIG! - Man kan bli STORMFORELSKET på ett sekund, spør meg ikke hva det kommer av,- men noe primitive greier er det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.