Gå til innhold

nedlasting fra kazaa

Anbefalte innlegg

bennythebunny
Skrevet

Er nedlasting fra kazaa lovlif eller ikke? Jeg har hørt veldig mye forskjellig.

Hvis det er straffbart hvordan finnenr de frem til enkeltpersonene da?

Fortsetter under...

Skrevet

Tror nedlasting er lov, men ikke opplasting.. altså.. så lenge du sørger for at ingen kan laste ned musikk fra deg, så går det bra.

Kan hende jeg tar feil, men det er det jeg har hørt iallefall.

Lips1365380508
Skrevet

Det er sant det Lucretia sier..Det er lov å laste ned, så lenge du ikke deler dine filer med andre. Så gå inn på kazaa, og slå av "deling", så går det nok fint ;)

Gjest null pointer
Skrevet

Det er lov å laste ned musikk og film fra Kazaa. Programvare som er rippet er ikke lov. Det er ikke lov å distribuere musikk, film eller andre ting det knytter seg rettigheter til. Uansett hva du gjør på Kazaa er sjansen for å bli strafferetslig forfulgt antagelig mindre enn å bli truffet av lynet.

bennythebunny
Skrevet

Tror nedlasting er lov, men ikke opplasting.. altså.. så lenge du sørger for at ingen kan laste ned musikk fra deg, så går det bra.

Kan hende jeg tar feil, men det er det jeg har hørt iallefall.

takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...