bennythebunny Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Er nedlasting fra kazaa lovlif eller ikke? Jeg har hørt veldig mye forskjellig. Hvis det er straffbart hvordan finnenr de frem til enkeltpersonene da? 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Tror nedlasting er lov, men ikke opplasting.. altså.. så lenge du sørger for at ingen kan laste ned musikk fra deg, så går det bra. Kan hende jeg tar feil, men det er det jeg har hørt iallefall. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Det er sant det Lucretia sier..Det er lov å laste ned, så lenge du ikke deler dine filer med andre. Så gå inn på kazaa, og slå av "deling", så går det nok fint 0 Siter
Gjest null pointer Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Det er lov å laste ned musikk og film fra Kazaa. Programvare som er rippet er ikke lov. Det er ikke lov å distribuere musikk, film eller andre ting det knytter seg rettigheter til. Uansett hva du gjør på Kazaa er sjansen for å bli strafferetslig forfulgt antagelig mindre enn å bli truffet av lynet. 0 Siter
bennythebunny Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Tror nedlasting er lov, men ikke opplasting.. altså.. så lenge du sørger for at ingen kan laste ned musikk fra deg, så går det bra. Kan hende jeg tar feil, men det er det jeg har hørt iallefall. takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.