Gå til innhold

Clear Up Strips (Skal vi kalle det hudorm-tape?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes ikke det å få kjøpt lenger?

Dere vet - sånne teipaktige strimler som man lar sitte på huden over nesen ol. i 5-10 minutter og drar av og urenhetene fra porene blir med ut?

For noen måneder siden var det vel to-tre forskjellige merker av dette i dagligvarebutikkene (bla.a. Nivea) - men nå finner jeg ingen?

Er det et avlegs produkt?

mvh

Skrevet

hmmm. en stund siden jeg kjøpte det, men da kjøpte jeg det på H&M. Sjekk der.

Skrevet

hmmm. en stund siden jeg kjøpte det, men da kjøpte jeg det på H&M. Sjekk der.

Finner de ikke :(

*akutt behov*

Skrevet

Ponds Clean Pore Strips er i alle fall ute av produksjon. Hadde eit par pakker liggande ubrukt her som eg tilbød til ein bekjent i Australia som klagde sin nød, og ho hadde sjekka opp saka. (Finst andre merker, men dei påstår ho er heilt ubrukelege i forhold til Ponds. Kjende ikkje til dei merka ho nemnde.)

Du får kikke deg litt rundt og ikkje ver redd for å spørje i forretninga, dei veit gjerne meir om kvifor det ikkje er i hyllene lenger.

Skrevet

Finner de ikke :(

*akutt behov*

Er ikke de greiene der bare piss a? Får vel ikke dratt ut en hudorm med en tapebit?

Skrevet

Er ikke de greiene der bare piss a? Får vel ikke dratt ut en hudorm med en tapebit?

Fukta huden med varmt vann først sånn at porene åpna seg godt, og da var det bare å løte dem ut liksom.. syntes det var kjempepraktisk jeg - slapp unna masse klemmemerker/ rødhet.

Var bare en kraftig forenkling av damp-klem-rens-liksom.

Men markedet var nok ikke enig med meg ser det ut til

:-/

Jaja, jeg overlever *s*

Skrevet

Jeg så slike strips fra Nivea både på H&M og Lindex når jeg var i byen sist. Det er to dager siden.

Skrevet

Jeg så slike strips fra Nivea både på H&M og Lindex når jeg var i byen sist. Det er to dager siden.

Ahh! *sjekke*

:o)

Skrevet

Ponds Clean Pore Strips er i alle fall ute av produksjon. Hadde eit par pakker liggande ubrukt her som eg tilbød til ein bekjent i Australia som klagde sin nød, og ho hadde sjekka opp saka. (Finst andre merker, men dei påstår ho er heilt ubrukelege i forhold til Ponds. Kjende ikkje til dei merka ho nemnde.)

Du får kikke deg litt rundt og ikkje ver redd for å spørje i forretninga, dei veit gjerne meir om kvifor det ikkje er i hyllene lenger.

Ja jeg får leite videre :-/

Skrevet

Det ser skikkelig EKKELT ut - på tapen sitter det igjen små pigger......*KVALMT*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...