Gjest i sommer Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 5 kg på 6-8 uker i sommer tenkte jeg å gå ned (det samme som jeg har lagt på meg i vinter og vår). Er det et realistisk mål? Jeg spiser tre måltider om dagen, men tenkte å legge om til 5-6. Noen som har planer å komme med om hva en kan spise og hvordan en må trene for raskest å gå ned i vekt? jente 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Øk inntaket av grønnsaker, minsk inntaket av enkle karbohydrater (sukker, fint mel, poteter, pasta, hvit ris), drikk mer vann. Det er lurt å spise 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider: Frokost, lunsj, mellommåltid, middag, kvelds. Spis forholdsvis mer til frokost enn til middag og kvelds. Sats på salater med oljedressing til lunsj. Disse bør inneholde noe proteiner som kylling, skinke, tunfisk, fisk, reker osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulipp Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Da tror jeg du må være innstilt å være mye sulten. Spis aldri etter kl 5! Og tren om morgenen, før du spise. Styrketrening og jogging! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tror nok ikke det... Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Da tror jeg du må være innstilt å være mye sulten. Spis aldri etter kl 5! Og tren om morgenen, før du spise. Styrketrening og jogging! Hmmm... lurer på om dette kan være forsvarlig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.