Sybe Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Jeg spør for en venn av meg: Hvis man er sjef for et lite firma og en av de ansatte mister faren sin, bør da sjefen gå i begravelsen? (Faren var 75-80 år). Hva er vanlig? 0 Siter
Gjest gamla66 Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Tror ikke det er vanlig. Selv mistet jeg moren min for en liten stund siden, sjefen min (jobber i et lite firma) var ikke i den begravelsen. Synes heller det hadde vært "rart" hvis han hadde vært der jeg. For meg var det naturlig at at vedk. ikke deltok. 0 Siter
laban Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Jeg synes ikke det er nødvendig når det gjelder tilårskomne foreldre. Hadde det vært et katastrofedødsfall av typen ektefelle / samboer eller sønn / datter, hadde det blitt noe annet. 0 Siter
fresja Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Kan ikke huske å sett at sjefen til sønn/datter av avdøde har vært i begravelse, med mindre de kjente hverandre. Da en av mine kolleger mistet en ung datter, var sjefen og alle kollegene på avdelingen i begravelse. Vi fikk endatil lønn (normalt får vi det bare når nære slektninger eller ansatte på vår avdeling er begravd). I det tilfelle var påde jeg og sjefen godt kjent med avdødes familie, så vi hadde gått i begravelsen om vi ikke var kolleger med faren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.