murenol Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hei! Jeg har slanka meg ca 5 kg på 5 uker. Går på Grete Roede - internettkurs. Anbefales!!!! Spiser nok og god og sunn mat, likevel går vekta ned:) Men ett minus - jeg skulle hatt mensen for over to uker siden, og den kommer ikke!! Har tatt to gravididtetstester, og begge var negative. Har ingen andre tegn på graviditet heller... Så jeg bare lurer: Er det noen annen der ute som har erfaring med å miste mensen under slanking???? Hvor lenge gikk den før mensturajsonen evt kom tilbake???? Har snakka med legen min, og han sier det er naturlig at vektnedgang kan føre til at menstruasjonen blir borte. Jeg syns vektnedgangen min er svært kontrollert. (Var ikke overvektig før jeg starta: 67 kg og 1,70 cm, ønsket bare å bli litt slankere til bikinisesongen.) Er kjempetakknemlig om DU som har opplevd dette og fått menstruajsonen tilbake, kan dele noen erfaringer med meg... Hvor lang tid gikk det? Hva gjorde du for å få alt i normalt gjenge igjen? osv osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.