Gå til innhold

Kassedamers oppførsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Nå har Flisa kjøpt seg en skikkelig dildo!" :oD Skjønt pakken var litt flat til det da.

Smak og behag! :)

Skrevet

Smak og behag! :)

Ok, "Nå har Flisa kjøpt seg en skikkelig anal-dildo!" ;oD

Skrevet

Hos oss kan man velge å få medisiner med bussen til nærbutikken -og DET ville jeg ikke akkurat når det gjaldt den homonspiralen - for, ja - den pakka er svær. Så jeg resite til byen og henta den ut på apoteket. Etter et par uker sier de til meg på butikken, du har ikke hentet pakka di fra apoteket........................Å?

Ja, så hadde apoteket sendt en til butikken også...kan tro kjerringene hadde prata da - svær, lang pakke som koster 1100,-......:-)

"1100,-......:-)" Det var skrekkelig dyrt.

Kan jeg bare spørre om noe utenom tema her: Hvorfor velger folk hormonspiral, jeg mener - hva er f.eks fordelen med den, fremfor den gamle gode?

Skrevet

"1100,-......:-)" Det var skrekkelig dyrt.

Kan jeg bare spørre om noe utenom tema her: Hvorfor velger folk hormonspiral, jeg mener - hva er f.eks fordelen med den, fremfor den gamle gode?

Man slipper mensen og kan ha den i 5 år - og den er like sikker som P-piller :)

Skrevet

Man slipper mensen og kan ha den i 5 år - og den er like sikker som P-piller :)

Ingen mens i det hele tatt?

Vel, jeg har akkurat satt inn en ny - av den gamle typen. Prøvde p-ringen i en periode, men det syntes jeg var heselig. Og selv om den inneholdt ekstremt lite hormoner, så reagerte jeg med dårlig humør. Ikke hadde jeg lyst på sex heller, bare tanken på å ha den plastringen inni der, var prevansjon nok i seg selv :)

Skrevet

Vel, jeg har akkurat satt inn en ny - av den gamle typen. Prøvde p-ringen i en periode, men det syntes jeg var heselig. Og selv om den inneholdt ekstremt lite hormoner, så reagerte jeg med dårlig humør. Ikke hadde jeg lyst på sex heller, bare tanken på å ha den plastringen inni der, var prevansjon nok i seg selv :)

Hormonspiralen gir ikke økte blødninger i alle fall, som den gamle ofte gjør. Jeg reagerer ikke med humørsvigninger på hormonprevensjon, heller tvert om! :o) Men dersom du er fornøyd med den vanlige spiralen så er det jo ikke noe problem.

Gjest litt grønn (veldig kanskje)
Skrevet

Jeg sendte gubben for å hente ut hormonspiralen jeg. Han ble temmelig blek da han så den diiiigre eska den kom i! :o)

Hormonspiral?? Hva er det?? Jeg ser for meg spiral som et eller annet som ser ut som ei fjær, og står i livmoren for at man ikke skal bli gravid...

Skrevet

Hormonspiralen gir ikke økte blødninger i alle fall, som den gamle ofte gjør. Jeg reagerer ikke med humørsvigninger på hormonprevensjon, heller tvert om! :o) Men dersom du er fornøyd med den vanlige spiralen så er det jo ikke noe problem.

Jeg er fornøyd med den gamle typen spiral ja. Ingen kunstige hormoner, og ingen større mensblødninger heller:)

Skrevet

Jeg er fornøyd med den gamle typen spiral ja. Ingen kunstige hormoner, og ingen større mensblødninger heller:)

Det er nok forskjellig hvordan det blir.

Jeg fikk satt inn spiral etter fødselen, men måtte ta den ut trekvart år senere. Blødde mer og mer/oftere og oftere, tilslutt hadde jeg minimensen annenhver dag. *ler* Og så ble det verre og verre magesmerter.

Så tok jeg den ut, og endelig ble det normalt igjen.

Hormonspiral har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Det er nok forskjellig hvordan det blir.

Jeg fikk satt inn spiral etter fødselen, men måtte ta den ut trekvart år senere. Blødde mer og mer/oftere og oftere, tilslutt hadde jeg minimensen annenhver dag. *ler* Og så ble det verre og verre magesmerter.

Så tok jeg den ut, og endelig ble det normalt igjen.

Hormonspiral har jeg ikke prøvd.

Ja, det er helt klart forskjell på hvordan folk reagerer på ting, som i utgangspunktet ikke er ment for å være i kroppen i det hele tatt.

Så hva bruker du nå da - hopper av i svingen, eller....:-)

Skrevet

Ja, det er helt klart forskjell på hvordan folk reagerer på ting, som i utgangspunktet ikke er ment for å være i kroppen i det hele tatt.

Så hva bruker du nå da - hopper av i svingen, eller....:-)

p-piller. :)

Skrevet

Ingen mens - for de nomale i alle fall. Jeg har Hypothyreose, -så jeg har gått ned fra 16 dager med kraftig blødning til en uke med litt. :) - Dessuten påvirker det ikke humøret etc. Den virker kun lokalt i livmoren. Noen kan legge på seg litt,- men pytt...det tåler du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...