Gjest Daisy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hvor personlig kan man være med kollegaer da? (jmf. tråd om butikkdamer) 0 Siter
flisa Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Noen kolleger er jeg VELDIG personlig med; "har du fått bæsja i dag da?" - - mens andre bare nikker jeg forsiktig til. Sånt "føler" man det 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 mange av mine kollegaer deler jeg alt med.. Vi prater om løst og fast. Så de er både venner og kollegaer. Andre hilser jeg bare på, og snakker om jobb. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Noen kolleger er jeg VELDIG personlig med; "har du fått bæsja i dag da?" - - mens andre bare nikker jeg forsiktig til. Sånt "føler" man det Det var da utrolig personlig.........spør du om de har hatt sex natten før også? 0 Siter
flisa Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Det var da utrolig personlig.........spør du om de har hatt sex natten før også? Ja! men det er bare én altså - og vi snakker sånn sammen - spøkefull tone. I et møte kan han finne på å si; "jeg må så bæsje, -noen som vil være med?" jajaja. vet det er barnslig - hehe 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Kommer helt an på hvordan man kjenner dem. Der jeg jobber er vi f.eks. godt over 100 ansatte. Det er mange der jeg kan fortelle det meste til, men så er det også flere jeg bare såvidt sier hei til, fordi jeg rett og slett ikke kjenner dem så godt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.