Gå til innhold

Assosiasjoner rundt nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

10

• thinkerbell

9

• nanna

5

• cecily

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest ingen ferie i år...

Petter Smart - spisst nebb og runde briller.

(haha)

Du er klara q fra donald.., daisy er en hvit blomst! Eller hun i "Keeping up appearences" med H. Bucket...:) SoriaMoria=eventyr, flisa=en flis, laban=seigmenn+en dame på jobb har et lignende navn..., nolte=skuespiller, javeldå=stavanger, thinkerbell=liten fe som i petter pan, soleil=sol, rusle=rusler av gårde, vin=(jeg uttaler det vinn)?, sør=retning, kahn=mørk mann med bart, dharma=morsom fra dharma and greg (komedie), wewew (ett eller annet)=stor kverulant!!!!, kizza=kallenavn, epletre=grønn farge....

Du er klara q fra donald.., daisy er en hvit blomst! Eller hun i "Keeping up appearences" med H. Bucket...:) SoriaMoria=eventyr, flisa=en flis, laban=seigmenn+en dame på jobb har et lignende navn..., nolte=skuespiller, javeldå=stavanger, thinkerbell=liten fe som i petter pan, soleil=sol, rusle=rusler av gårde, vin=(jeg uttaler det vinn)?, sør=retning, kahn=mørk mann med bart, dharma=morsom fra dharma and greg (komedie), wewew (ett eller annet)=stor kverulant!!!!, kizza=kallenavn, epletre=grønn farge....

Møøø... ;)

Gjest Daisy

hun i "Keeping up appearences" med H. Bucket...

Hvem er det?

Godt å høre du assosierte meg med en hvit blomst og ikke Dolly Duck :P

hun i "Keeping up appearences" med H. Bucket...

Hvem er det?

Godt å høre du assosierte meg med en hvit blomst og ikke Dolly Duck :P

"hun i "Keeping up appearences" med H. Bucket...

Hvem er det?"

"Høy på pæra". Husker du det? Hyasinth Bucket, hun som herset rundt med den stakkars mannen sin Richard, hadde Candle ligth suppers, og hadde en søster som het Daisy som var gift med Onslow...

;)

Annonse

thinkerbell

"thinkerbell=liten fe som i petter pan"...

en fe??????

*hmpf*

Det er en eller annen sang som surrer rundt i hodet mitt når jeg ser "Daisy". Vet ikke om det stemmer, men mener at sangen begynner med "Daisy, Daisy...."

..give me your answer, do. I`m half crazy, all for the love of you. It can`t be a stylish marriage, I can`t afford a carriage. But you`ll look sweet, uopon a seat of a bicycle built for two.

thinkerbell

Daisy= Dolly Duck. Fnugg= Vinterens første snefnugg. Nanna= Snill og tykk bestemor med drops i forklèet. Frosken= En bitteliten grønn padde med prinsessekrone. Soria =Eventyrslott. Åsemor= Peer gynt. Laban= røde seigmenn! Amber sun= solkrem. Lillemus= Liten mus med nisselue på. Birdie= rosa pappegøye som er flink til å bake muffins. Laguna= grantre. flisa= Ikea. Liza= en liten ugle. Carma= en ekte rå husmor. Shandy= paraplydrink. bebba= kakemann. Pielill= turist fra danmark (godt ment altså!). Tussi= Eselet fra 100meter skogen. Anki= Lakk og lær (vet ikke hvorfor!!) Little Madam= liten frøken med paraply i pasteller.

glemt noen nå?

Annonse

Daisy= Dolly Duck. Fnugg= Vinterens første snefnugg. Nanna= Snill og tykk bestemor med drops i forklèet. Frosken= En bitteliten grønn padde med prinsessekrone. Soria =Eventyrslott. Åsemor= Peer gynt. Laban= røde seigmenn! Amber sun= solkrem. Lillemus= Liten mus med nisselue på. Birdie= rosa pappegøye som er flink til å bake muffins. Laguna= grantre. flisa= Ikea. Liza= en liten ugle. Carma= en ekte rå husmor. Shandy= paraplydrink. bebba= kakemann. Pielill= turist fra danmark (godt ment altså!). Tussi= Eselet fra 100meter skogen. Anki= Lakk og lær (vet ikke hvorfor!!) Little Madam= liten frøken med paraply i pasteller.

glemt noen nå?

Med nisselue på? :oD De siste par dagene før jul har jeg nisselue på jobb, men ellers i året er jeg nisselue-fri.

Thinkerbell - en stor gullbjelle som dunk-dunk-dunker (sånne i gamle klokketårn)

Daisy - en blomst

Lillemus - en søt liten skogmus

laban - seigmenn; den oransje

flisa - høvelflis

nolte - Nick Nolte

Grip - hageredskap

Rusle - tur i høstløv

Elextra - et elektrisk merke

SoriaMoria - hotellet med samme navn

Pås - et stor, grå sekk med ullsokker

fuji - film

BigMac - Maccer'n

Pricilla - Elvis

nanna - strikketøy og karameller

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...