Gå til innhold

Assosiasjoner rundt nick

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

"hun i "Keeping up appearences" med H. Bucket...

Hvem er det?"

"Høy på pæra". Husker du det? Hyasinth Bucket, hun som herset rundt med den stakkars mannen sin Richard, hadde Candle ligth suppers, og hadde en søster som het Daisy som var gift med Onslow...

;)

Ånei! Uff, ikke hun!!!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

10

• thinkerbell

9

• nanna

5

• cecily

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ånei! Uff, ikke hun!!!

Jeg tenker på blomsten Daisy, jeg.

Hadde ikke kommet på henne *ler*

Skrevet

Thinkerbell - en stor gullbjelle som dunk-dunk-dunker (sånne i gamle klokketårn)

Daisy - en blomst

Lillemus - en søt liten skogmus

laban - seigmenn; den oransje

flisa - høvelflis

nolte - Nick Nolte

Grip - hageredskap

Rusle - tur i høstløv

Elextra - et elektrisk merke

SoriaMoria - hotellet med samme navn

Pås - et stor, grå sekk med ullsokker

fuji - film

BigMac - Maccer'n

Pricilla - Elvis

nanna - strikketøy og karameller

Men nå har hun glemt meg, ja.

*snufs*

Jeg tenker på solkrem, sol og sommer når jeg ser ditt nick.

Skrevet

Thinkerbell - en stor gullbjelle som dunk-dunk-dunker (sånne i gamle klokketårn)

Daisy - en blomst

flisa - høvelflis

nolte - Nick Nolte

Grip - hageredskap

Rusle - tur i høstløv

fuji - film

BigMac - Maccer'n

Pricilla - Elvis

*LOL* Strikketøy og karameller??? Hæ?

Skrevet

Daisy= Dolly Duck. Fnugg= Vinterens første snefnugg. Nanna= Snill og tykk bestemor med drops i forklèet. Frosken= En bitteliten grønn padde med prinsessekrone. Soria =Eventyrslott. Åsemor= Peer gynt. Laban= røde seigmenn! Amber sun= solkrem. Lillemus= Liten mus med nisselue på. Birdie= rosa pappegøye som er flink til å bake muffins. Laguna= grantre. flisa= Ikea. Liza= en liten ugle. Carma= en ekte rå husmor. Shandy= paraplydrink. bebba= kakemann. Pielill= turist fra danmark (godt ment altså!). Tussi= Eselet fra 100meter skogen. Anki= Lakk og lær (vet ikke hvorfor!!) Little Madam= liten frøken med paraply i pasteller.

glemt noen nå?

*ler* Okei, jeg begynner å forstå at det er selve nicket dere assosierer rundt, ikke MEG.

Skrevet

Men nå har hun glemt meg, ja.

*snufs*

Jeg tenker på solkrem, sol og sommer når jeg ser ditt nick.

Unnskyld...unnskyld...*dukker*

Jeg glemte deg ikke, men jeg fant ikke noe dekkende ord (les: ord som var bra nok *smigre smigre*)

Når jeg ser nicket ditt, tenker jeg Cecilie - får gode assosiasjoner av en hyggelig og pen jente - den cecilie jeg kjente en gang var ihvertfall det. Siden nicket ditt er et navn, tenker jeg på det som et navn.

Tilgitt? *håpe*

Skrevet

*LOL* Strikketøy og karameller??? Hæ?

Ikke spørr *ler* Kan ikke forklare det, det var det første som falt meg inn. Mente det bra, altså. :)

Strikketøy er mykt, karameller er gode og myke. Nanna er et "mykt" nick.

:)

Skrevet

*ler* Okei, jeg begynner å forstå at det er selve nicket dere assosierer rundt, ikke MEG.

Det er klart.

Jeg tenkte på nickene; hvordan de høres ut. Ikke hvordan jeg tenker meg deg som person. Har ikke tenkt at du strikker og spiser karameller, men mer at nicket ditt får meg til å tenke på dette.

Ikke lett dette her *sukk*

Men igjen, mente det bra altså.

Skrevet

Ikke spørr *ler* Kan ikke forklare det, det var det første som falt meg inn. Mente det bra, altså. :)

Strikketøy er mykt, karameller er gode og myke. Nanna er et "mykt" nick.

Åkei, da. Jeg begynte å gruble på hva jeg kunne ha skrevet som gjorde at du tenkte på karameller og strikketøy. Hehe.

Skrevet

Det er klart.

Jeg tenkte på nickene; hvordan de høres ut. Ikke hvordan jeg tenker meg deg som person. Har ikke tenkt at du strikker og spiser karameller, men mer at nicket ditt får meg til å tenke på dette.

Ikke lett dette her *sukk*

Men igjen, mente det bra altså.

Skjønte det, jeg syns bare det var morsomt. ;)

Skrevet

Unnskyld...unnskyld...*dukker*

Jeg glemte deg ikke, men jeg fant ikke noe dekkende ord (les: ord som var bra nok *smigre smigre*)

Når jeg ser nicket ditt, tenker jeg Cecilie - får gode assosiasjoner av en hyggelig og pen jente - den cecilie jeg kjente en gang var ihvertfall det. Siden nicket ditt er et navn, tenker jeg på det som et navn.

Tilgitt? *håpe*

Alles in ordnung.

c",)

Men jeg heter ikke Cecilie i virkeligheten, om noen skulle lure på det.

Har forresten sendt mail til denne fyren du snakket om i går. Har ikke fått svar enda.

Skrevet

Alles in ordnung.

c",)

Men jeg heter ikke Cecilie i virkeligheten, om noen skulle lure på det.

Har forresten sendt mail til denne fyren du snakket om i går. Har ikke fått svar enda.

Gjør du ikke? Var sikker på det, jeg. Så feil kan man ta *ler*

Kanskje han er på ferie? Han har pleid å ordne det fort når jeg har sendt inn bilder, også når jeg vil bytte bilde.

Du kan jo etterlyse han på meldinger; han eller Carma. :)

Jeg har vært innom siden flere ganger for å sjekke om du har kommet med...(evig nysgjerrig, der har du meg ;) )

Skrevet

Jeg begynner alltid å nynne på den Kylie-låta når jeg ser nicket ditt. Na-na-na, na-na-na-na-na. Det er direkte plagsomt!

:-)

thinkerbell
Skrevet

det er nicket ja..

-for all del(!)

thinkerbell
Skrevet

Daisy - en blomst

flisa - høvelflis

nolte - Nick Nolte

Grip - hageredskap

Rusle - tur i høstløv

fuji - film

BigMac - Maccer'n

Pricilla - Elvis

ehm..

Skrevet

Jeg begynner alltid å nynne på den Kylie-låta når jeg ser nicket ditt. Na-na-na, na-na-na-na-na. Det er direkte plagsomt!

:-)

Hehe, den var ny.

Faen, nå kommer jeg til å gjøre det samme.

Gjest Liza i London
Skrevet

hurpe!

:o)

Skjerp deg,jente! Slik snakker man ikke til voksne damer!

*slaar drittungen flat*

Skrevet

Gjør du ikke? Var sikker på det, jeg. Så feil kan man ta *ler*

Kanskje han er på ferie? Han har pleid å ordne det fort når jeg har sendt inn bilder, også når jeg vil bytte bilde.

Du kan jo etterlyse han på meldinger; han eller Carma. :)

Jeg har vært innom siden flere ganger for å sjekke om du har kommet med...(evig nysgjerrig, der har du meg ;) )

Nei, navnet mitt ligner ikke litt på Cecilie engang. Det er helt andre grunner til at jeg valgte dette nicket.

Jeg har nå sendt inn enda et bilde av meg samt lagt inn beskjed til bassisten på meldinger. Håper det skjer noe snart. Nysgjerrig jeg også, ser du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...