Gå til innhold

Assosiasjoner rundt nick

Anbefalte innlegg

Nei, navnet mitt ligner ikke litt på Cecilie engang. Det er helt andre grunner til at jeg valgte dette nicket.

Jeg har nå sendt inn enda et bilde av meg samt lagt inn beskjed til bassisten på meldinger. Håper det skjer noe snart. Nysgjerrig jeg også, ser du.

Enda et bilde? Skal bassisten velge, da?

;)

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

10

• thinkerbell

9

• nanna

5

• cecily

5

Mest aktive i denne tråden

*LOL*

Ingen tvil om at du er nysgjerrig, nei. ;)

håper han svarer snart, da.

:)

Ja, jeg er fryktelig nysgjerrig nå som jeg vet at det finnes et bildegalleri.

Jeg har til og med drømt om flere av dere her inne. Selv om jeg er relativt fersk her på DOL (1 år) så er det mange nick jeg forbinder svært mye med.

Ja, jeg er fryktelig nysgjerrig nå som jeg vet at det finnes et bildegalleri.

Jeg har til og med drømt om flere av dere her inne. Selv om jeg er relativt fersk her på DOL (1 år) så er det mange nick jeg forbinder svært mye med.

Drømme om dolere har mange av oss gjort. Litt moro, det.

Jeg har vært her i 6 år (wow, er det så mye?...fant dol da jeg var gravid med ingrid i '98)...hekta, jadda.

;)

Annonse

Takk! Kanskje den kan forsvinne fra hodet mitt nå...

Jeg tror dette var en sang vi sang i engelsktimene på barneskolen.

Verset starter slik: There is a flower within mye heart, Daisy, Daisy. Planted one day by a glanzing dart(?), planted by Daisy Lee (?).

Så husker jeg ikke mer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...