Gå til innhold

Pass i posten

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

"Pass i posten"...vendingen klinger fint, burde vært et låtnavn, refreng, eller regle...;o)

Kanskje noe for postgirobygget eller luxus leverpostei? Kommer an på innholdet i teksten.

Lips1365380508
Skrevet

Kjæresten min fikk sin rekomandert, så jeg vet ikke hvorfor noen får det i postkassa,mens andre må hente den i posten..

Skrevet

Sikkert ny praksis. For noen få år siden, måtte jeg en dag til lensmannskontoret og bestille pass. Neste uke måtte jeg dit for å hente passet. Så jeg brukte mange fleksitimer på å få meg pass...

Gjest Daisy
Skrevet

Sikkert ny praksis. For noen få år siden, måtte jeg en dag til lensmannskontoret og bestille pass. Neste uke måtte jeg dit for å hente passet. Så jeg brukte mange fleksitimer på å få meg pass...

Det måtte jeg og. Tror det var i 1997...

Skrevet

De sendes rekommandert, så de ligger ikke løse i postkassa, hvis det er det du tenker på.

Jo, vi fikk 3 pass i postkassa for 2 mnd siden.

Skrevet

OK. Kanskje det er annen praksis nå enn da noen hos oss fikk forrige gang. Eller kanskje jeg husker helt feil.

*lol* - huff, du trenger ikke svare det samme til meg - hehehe, svarte før jeg så de andres svar.

Skrevet

*lol* - huff, du trenger ikke svare det samme til meg - hehehe, svarte før jeg så de andres svar.

Ja, i minuttene etter at jeg hadde svart Pås, bare rant det inn med svar. Tydeligvis litt ulik praksis ute og går, eller at rutinene er lagt om.

Sparer de penger på å sende dem vanlig, er vel det årsaken. Blårussen har overtatt landet.

Skrevet

Ja, men det er som du sier i en nøytral konvolutt. Passet kommer jo i en konvolutt der det står navnet på politistasjonen og du kan se at det inneholder et pass.

Fikk akkurat pass til jentungen i posten i dag. Tror du ikke det hadde et lite vindu, sånn at det gikk an å se at det var en rød liten "bok" inni (de fleste av oss ville nok gjenkjent det som pass, ja).

Rare greier. Fikk litt sånn u-land feeling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...