Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett mange av kampene, og tenkte nok en gang igår:

Han spiller til de grader bra, den godeste Ronaldo, men det var da pokker til store øredobber han har i begge ørene.

Ser ikke det litt underlig ut?

Gjest Sniff
Skrevet

Alvorlig, eller spøk??

Vel, jeg har også tenkt - er det ikke like greit å ta dem av seg enn å ha hvit tape over - for det er da det han har? Eller er det meg som surrer??

Skrevet

Alvorlig, eller spøk??

Vel, jeg har også tenkt - er det ikke like greit å ta dem av seg enn å ha hvit tape over - for det er da det han har? Eller er det meg som surrer??

Er det det det er? Hvit teip?

*rister på hue av meg selv*

Det var derfor de så så store ut, da. Trodde det var noe spesialgreier, jeg. *ler*

De viser så korte klipp om gangen, så jeg har ikke fått sett det så nøye.

Skrevet

Menn med øredobber i begge ørene ser underlig ut uansett. Et mannfolk skal ikke ha hull i (begge) ørene!

Gjest Sniff
Skrevet

Er det det det er? Hvit teip?

*rister på hue av meg selv*

Det var derfor de så så store ut, da. Trodde det var noe spesialgreier, jeg. *ler*

De viser så korte klipp om gangen, så jeg har ikke fått sett det så nøye.

Nei, har ikke sett så nøye jeg heller, men har ofte sett fotball/håndballspillere med hvite kladeiser på ørene, og mener å ha blitt forklart at det er tape, slik at ikke noe henger seg fast i evt. spisse/kantete øredobber...

Men jeg ville nok ha tatt dem av meg istedet, tror jeg...

Gjest Sniff
Skrevet

Menn med øredobber i begge ørene ser underlig ut uansett. Et mannfolk skal ikke ha hull i (begge) ørene!

Tjihi - jeg er kanskje så gammel at jeg synes at et _mannfolk_ ikke skal ha hull i ørene i det hele tatt, jeg,da.. I hvert fall ikke mitt mannfolk (de andre bryr jeg meg ikke så mye om hvordan ser ut)

Skrevet

Tjihi - jeg er kanskje så gammel at jeg synes at et _mannfolk_ ikke skal ha hull i ørene i det hele tatt, jeg,da.. I hvert fall ikke mitt mannfolk (de andre bryr jeg meg ikke så mye om hvordan ser ut)

Enig i det.

Et øre går an, men i begge? Ser snålt ut, syns jeg.

Er forøvrig enig i at _mannfolk_ ikke skal ha øredobber i det hele tatt. ;)

Skrevet

Et mannfolk skal ikke ha øredobb i noen øre. ;)

Forøvrig er jeg enig i at to ser mildt sagt snålt ut. Et går an, men som sagt, mannfolk...(bla bla bla)

Skrevet

Er det den hvite tapen han har over øredobbene du mener????

For det er den som synes som to store klumper.

Har selv en datter på 14 som spiller håndball, og for dem i den alderen tror jeg nok det er ganske "tøft" å ha sånn tape på øredobber og til og med spenner de har i håret. For

de har jo sett elitespillere bruke slik tape. Det er samme type tape som de bruker når de f.eks. har stuka en finger eller tre.

Ha en fin ettermiddag

Skrevet

Er det den hvite tapen han har over øredobbene du mener????

For det er den som synes som to store klumper.

Har selv en datter på 14 som spiller håndball, og for dem i den alderen tror jeg nok det er ganske "tøft" å ha sånn tape på øredobber og til og med spenner de har i håret. For

de har jo sett elitespillere bruke slik tape. Det er samme type tape som de bruker når de f.eks. har stuka en finger eller tre.

Ha en fin ettermiddag

Så det er teip, altså.

Men hvorfor tar han ikke like godt ut øredobbene, da? Er det tøffere å ha teip?

*skjønner ikke dette her, jeg*

Skrevet

Så det er teip, altså.

Helt enig i at det må være mye bedre å ta ut øreringene.

For det kan jo ikke være særlig godt å dra av tapen som har klistret seg til ørepynten heller?

Gjest Sniff
Skrevet

Så det er teip, altså.

Skjønner heller ikke helt...men hvis han tok dem ut, ville vi jo ikke skjønne at han er en kul fyr med hull i ørene....?

Skrevet

Et mannfolk skal ikke ha øredobb i noen øre. ;)

Forøvrig er jeg enig i at to ser mildt sagt snålt ut. Et går an, men som sagt, mannfolk...(bla bla bla)

Ekte mannfolk bruker ikke smykker, de gir dem til kjæresten sin! Nemlig.

Skrevet

Ekte mannfolk bruker ikke smykker, de gir dem til kjæresten sin! Nemlig.

Nettopp! Det er sånn det skal være ;)

Skrevet

Synes han skal bruke penger på et tannlegebesøk istedet or øredobber......

Det vil jeg anta han har råd til....

Skrevet

Synes han skal bruke penger på et tannlegebesøk istedet or øredobber......

Det vil jeg anta han har råd til....

Dette var portugals Cristiano Ronaldo, så du tenker nok på feil Ronaldo :)

Jeg skjønner hvem du tenker på - det er han som ligner på Flode :-)

Han er brasse han vet du, og de er ikke med i EM.

Gjest sånn er det kanskje
Skrevet

Han har vel vanlige øreringer, med tape/plaster over...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...