Gå til innhold

Hvilken Redken-shampo passer meg?

Anbefalte innlegg

Gjest runia
Skrevet

(Flere folk her enn på Hud&Hår :-)

Tenkte jeg skulle bestille "billig" fra nettet, men trenger hjelp til hvilken shampo jeg bør gå for.

Håret mitt er langt og farget, litt tørt i tuppene, hårstråene er tynne og glatte. Har litt fet men samtidig sensitiv hodebunn.

Konklusjon, anyone? :-)

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg har tynt/fint hår og bruker en av de blå. Headstrong heter den.

For farget og slitt hår tror jeg det er en annen blå som passer bra, men vet dessverre ikke hva den heter...

Hvor bestiller du det på nettet? Er det mye billigere enn hos frisør? Vet du forresten hvor mye det koster hos frisør? Skal til utlandet en tur i sommer, og tenkte kjøpe der. Har hørt at det er billigere...

Gjest runia
Skrevet

Jeg har tynt/fint hår og bruker en av de blå. Headstrong heter den.

For farget og slitt hår tror jeg det er en annen blå som passer bra, men vet dessverre ikke hva den heter...

Hvor bestiller du det på nettet? Er det mye billigere enn hos frisør? Vet du forresten hvor mye det koster hos frisør? Skal til utlandet en tur i sommer, og tenkte kjøpe der. Har hørt at det er billigere...

www.lookfantastic.com. Fikk tips av en venninne om siden, hun kjøper bare der. (OBS - du kan bare bestille for 200 kr av gangen uten å betale toll(?) men da logger du deg bare ut og inn igjen, så kan du bestille for 200 kr til. Hentes på posten.

Er en del billigere ja, sist jeg var hos frisøren ville de ha meg til å kjøpe en Redken til 350 kr. Du kan jo sammeligne prisene selv, pundet står vel i ca 12 norske kroner nå?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Nå har jeg vært inne på den siden og sett. Alle redken-produktene står jo ganske bra beskrevet der da...

Eller så kan du gå inn på hjemmesiden til redken. Tror det var redken.com rett og slett, der er det en slags veiviser for håret ditt. Kanskje det kan hjelpe deg.

Gjest runia
Skrevet

Nå har jeg vært inne på den siden og sett. Alle redken-produktene står jo ganske bra beskrevet der da...

Eller så kan du gå inn på hjemmesiden til redken. Tror det var redken.com rett og slett, der er det en slags veiviser for håret ditt. Kanskje det kan hjelpe deg.

Fant ut akkurat det samme :-)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Fant ut akkurat det samme :-)

Men, jeg får ikke til å betale på lookfantastic... De vil ikke godta Visakortet mitt. Må taste inn når kortet "begynner" og hvilket "nr" det er... Det står jo bare når det går ut på kortet mitt, og kortnr...

Har du noen tips eller?

Annonse

Gjest runia
Skrevet

Men, jeg får ikke til å betale på lookfantastic... De vil ikke godta Visakortet mitt. Må taste inn når kortet "begynner" og hvilket "nr" det er... Det står jo bare når det går ut på kortet mitt, og kortnr...

Har du noen tips eller?

Husker ikke når jeg fikk nytt kort, men tror jeg fikk det i februar en gang, så jeg bare plottet inn 2 og 2004. Ser ut til at de godtar det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...