Gå til innhold

Jeg gleder meg til i morgen!!!

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Har jobbet hver eneste dag i det siste. Endelig har jeg frihelg, og det er meldt knallvær, med temperaturer opp i 30 grader! Gjett om jeg skal kose meg!!! Bare slappe av og ligge på verandaen å sole meg! Det blir toppers!!!

Gjest Mariaaah
Skrevet

Hvor i huleste i Norge bor du hen med fint vær??

Gjest javeldå
Skrevet

Her i Stavanger er det høst. 12 grader, regn og vind. Og jeg tviler på om de har meldt noe bedre for helgen.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jøss, hvor bor du da? Spania?

Har hatt fri ei stund og holder på å gå i veggen i gråværet. Jeg vil UT! Fikk heldigvis noen timer i sola i går i det minste :-) Så da skal man vel ikke klage...

Gjest bebba
Skrevet

Jeg lurer veldig på hvor du bor??????????????????? Ellers nyt helgen.

Bente831365380491
Skrevet

Hvor i huleste i Norge bor du hen med fint vær??

Harstad

Bente831365380491
Skrevet

Jeg lurer veldig på hvor du bor??????????????????? Ellers nyt helgen.

I harstad. Vi har hatt kjempevær idag, og det e meldt enda bedre til i mårra!

Skrevet

WOW,, hvilken del av landet bor du i??? Trodde det bare var meldt drittvær over hele landet jeg!!!

brrrr.... nå er jeg lei..

Vi skal ha grillfest i morgen og da begynner det garantert å regne!!!

Skrevet

Harstad

Kos deg i finværet og send litt godvære til Østlandet også er du snill :-)

Bente831365380491
Skrevet

Kos deg i finværet og send litt godvære til Østlandet også er du snill :-)

Det har jeg tydeligvis også gjort! Grrr! Tenk, de melder det fine været, og selvfølgelig, siden je ghar fri, så må det regne istedet! Blir så forbanna! Du kan være sikker på at dersom jeg hadde vært på jobb i dag, så hadde det vært sol og fint!

Skrevet

Det har jeg tydeligvis også gjort! Grrr! Tenk, de melder det fine været, og selvfølgelig, siden je ghar fri, så må det regne istedet! Blir så forbanna! Du kan være sikker på at dersom jeg hadde vært på jobb i dag, så hadde det vært sol og fint!

Jeg vet ikke hvor godværet ditt har havnet, men det er ikke i Oslo. Det var OK i dag tidlig, men nå siler det ned igjen.

Men altså, Østlendinger er himla bortskjemte når det gjelder sommervær og ikke minst -temperaturer.

Bente831365380491
Skrevet

Jeg vet ikke hvor godværet ditt har havnet, men det er ikke i Oslo. Det var OK i dag tidlig, men nå siler det ned igjen.

Men altså, Østlendinger er himla bortskjemte når det gjelder sommervær og ikke minst -temperaturer.

Godværet kom tilbake, men nå har det forsvunnet igjen....Men men. Like bra kanskje, siden jeg skal på jobb i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...