Gjest uten signatur Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Er vel ikke dummere det enn å sprengfly på to lange treplanker i mil etter mil, eller fly rundt i ring med skøyter på bena, eller svømme fram og tilbake i et basseng gang etter gang eller... Det er egentlig all sport du synes er noe tull da? Synes det er fint om det er noe for alles interesse jeg. Liker du ikke sport, kan du bruke andre kulturprodukter som kino, musikk, litteratur, kunst. Eller kikke på gamle bygninger. Jeg synes forøvrig det er ganske teit å grille seg i sola time etter time jeg da. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg vet ikke, men det var da sånn før. Sambo sover, så han får jeg ikke spurt, og du, det skrives da bronsje. Nei, det skrives ikke bronsje, men det er ulidelig mange som uttaler det slik... *grøss* 0 Siter
shandy Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Nei, det skrives ikke bronsje, men det er ulidelig mange som uttaler det slik... *grøss* Og skriver det slik også. Aviser ol - tok et søk i går, bare for å se litt her og der, men helt grei - jeg kan gi meg jeg 0 Siter
shandy Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Nei, det skrives ikke bronsje, men det er ulidelig mange som uttaler det slik... *grøss* Og skriver det slik også. Aviser ol - tok et søk i går, bare for å se litt her og der, men helt grei - jeg kan gi meg jeg 0 Siter
Soria Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har alltid foretrukket å drive med sporten selv fremfor å se på at andre gjør det. Det blir lite trening på meg nå, men jeg synes fremdeles det er rimelig uinterresant å se på at andre gjør det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Hva er så mer spennende enn fotball da? Nå mener jeg andre sportsaktiviteter..Man løper da etter alle ball uansett hvilken sport det er. Enten har man ballen i hånda, og hiver den vekk,eller så spenner man den avgårde med beina,eller rekett. Jeg liker heller ikke fotball,men det har ingenting å gjøre med at de løper etter en ball.. "Man løper da etter alle ball uansett hvilken sport det er." Noe sier meg at du ikke ser spesielt mye på sport. 0 Siter
flisa Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 "Man løper da etter alle ball uansett hvilken sport det er." Noe sier meg at du ikke ser spesielt mye på sport. Har ikke hørt om ballsykling dua? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Har ikke hørt om ballsykling dua? Eller sprangballridning? Dressurball? 0 Siter
flisa Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Eller sprangballridning? Dressurball? ballespreng? - altså trøndersk sprint! hehehehe 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 ...for mest snusfornuftige respons. Var det ikke Lenin som lanserte begrepet «brød og sirkus», og at religion (han mente nok fotballen her) er opium for folket? Vel, nyt ditt, eh...opium, jeg sitter heller to timer og glaner ut av vinduet i en leiegård på Grünerløkka før jeg setter meg ned for å se fem minutter fotball. Jeg unner imidlertid deg og fotball-folket gleden av hele mitt hjerte. "brød og sirkus" tilskrives de gamle romere. "religion er opium for folket" var det vel marx som sa. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 "brød og sirkus" tilskrives de gamle romere. "religion er opium for folket" var det vel marx som sa. Hva skulle jeg gjort uten deg? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Den går på lørdag. Det tror jeg ikke noe på... Etter å ha sjekket litt, ser det ut til at siste gang det var bronsefinale i fotball EM (for menn, i allefall) var 1980... 0 Siter
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jøss - det er ikke ofte jeg er helt enig med deg :-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 ballespreng? - altså trøndersk sprint! hehehehe Hesteskokasting med hest og liten cowboy?*L* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Jøss - det er ikke ofte jeg er helt enig med deg :-) Sier du det? La oss feire begivenheten. *...sa han tørt og gikk ut i finværet* 0 Siter
Gjest gfg Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Ja. Likestillingsombudet. Du er en moroklump, du! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 Ja. Likestillingsombudet. Så sant, så sant. 0 Siter
Gjest Finn P. Enga Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 "Hva er vitsen? Løpe etter ei lærkule som en gærning, og så snart de får tak i'n, så spenner de til den så den farer fanivold! " Eller spenner til motspiller så han ligger flat. Fotball-kamp eller blitt til fotkamp-ball ! 0 Siter
petter smart Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 All idrett, musikk, tv/film, ja underholdning generelt er unødvendig. Det gir ingen håndfast nytte. Men det er bedre at folk ser på fotball enn å reke gatelangs å finne på ulovligheter o.l. Allerede romerne innså dette og lanserte sirkus. Der fikk folk utløp for sin aggresjon og ble underholdt. Dermed var de akkurat så fornøyde at de ikke gjorde opprør, til tross for at de ikke hadde det lett. Enkelte hevder at bl.a. fotball er et substitutt for å krige. Landene i Europa har kriget mye med hverandre og funnet at dette ikke er produktivt, så de gikk over til å krige på fotballbanen. Slik at folk kan bli mer nasjonalistiske, men uten det store blodbadet. Og så er det utrolig spennende å se på da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.