Grip Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 "Hva er vitsen? Løpe etter ei lærkule som en gærning, og så snart de får tak i'n, så spenner de til den så den farer fanivold! " Eller spenner til motspiller så han ligger flat. Fotball-kamp eller blitt til fotkamp-ball ! Det er best du konsentrerer deg om boccia, eller hva det heter. Der slipper du taklinger og slik styggedom. 0 Siter
tonil Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Det tror jeg ikke noe på... Etter å ha sjekket litt, ser det ut til at siste gang det var bronsefinale i fotball EM (for menn, i allefall) var 1980... Da tok jeg feil da. Ja, ja, sånn kan det gå. God helg fra 0 Siter
Gjest Finn P. Enga Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Det er best du konsentrerer deg om boccia, eller hva det heter. Der slipper du taklinger og slik styggedom. "Det er best du konsentrerer deg om boccia, eller hva det heter. Der slipper du taklinger og slik styggedom. " Jeg finner selv best mine interesser, boccia er absolutt ikke blant dem. Det er ikke på grunn av harde taklinger jeg mangler interesse for fotball. Når taklinger blir så hardhente at det ender med langvarig helseproblem, er det ikke lenger sport og noe å skryte av. Da er det like dumt som boksing. 0 Siter
Grip Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 "Det er best du konsentrerer deg om boccia, eller hva det heter. Der slipper du taklinger og slik styggedom. " Jeg finner selv best mine interesser, boccia er absolutt ikke blant dem. Det er ikke på grunn av harde taklinger jeg mangler interesse for fotball. Når taklinger blir så hardhente at det ender med langvarig helseproblem, er det ikke lenger sport og noe å skryte av. Da er det like dumt som boksing. Dette skjønner du visst ikke så mye av. Fotball er for kara, skjønner du (og noen jenter, prisverdig nok). 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 "Hva er vitsen?" Halmstrå for folk som ikke har noe innhold i livet, og aldri presterer noe selv ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.