Gå til innhold

Kan du tenke deg noe mer unødvendig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hva er vitsen? Løpe etter ei lærkule som en gærning, og så snart de får tak i'n, så spenner de til den så den farer fanivold! "

Eller spenner til motspiller så han ligger flat.

Fotball-kamp eller blitt til fotkamp-ball !

Det er best du konsentrerer deg om boccia, eller hva det heter. Der slipper du taklinger og slik styggedom.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

5

• shandy

4

• flisa

3

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på... Etter å ha sjekket litt, ser det ut til at siste gang det var bronsefinale i fotball EM (for menn, i allefall) var 1980...

Da tok jeg feil da. Ja, ja, sånn kan det gå.

God helg fra

Gjest Finn P. Enga
Skrevet

Det er best du konsentrerer deg om boccia, eller hva det heter. Der slipper du taklinger og slik styggedom.

"Det er best du konsentrerer deg om boccia, eller hva det heter. Der slipper du taklinger og slik styggedom. "

Jeg finner selv best mine interesser, boccia er absolutt ikke blant dem. Det er ikke på grunn av harde taklinger jeg mangler interesse for fotball.

Når taklinger blir så hardhente at det ender med langvarig helseproblem, er det ikke lenger sport og noe å skryte av. Da er det like dumt som boksing.

Skrevet

"Det er best du konsentrerer deg om boccia, eller hva det heter. Der slipper du taklinger og slik styggedom. "

Jeg finner selv best mine interesser, boccia er absolutt ikke blant dem. Det er ikke på grunn av harde taklinger jeg mangler interesse for fotball.

Når taklinger blir så hardhente at det ender med langvarig helseproblem, er det ikke lenger sport og noe å skryte av. Da er det like dumt som boksing.

Dette skjønner du visst ikke så mye av. Fotball er for kara, skjønner du (og noen jenter, prisverdig nok).

mil1365380270
Skrevet

"Hva er vitsen?"

Halmstrå for folk som ikke har noe innhold i livet, og aldri presterer noe selv ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...