Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norton Antivirus driver ufin markedsføring!

Jeg har hatt e-mail adresse i mange år, men tidligere ALDRI opplevd å få virusinfisert mail. Jeg har hatt Norton Antivirus installert.

Så, en dag kom meldingen at det bare var en måned igjen av Norton abbonentet. Jeg valgte å vente med å fornye det, fordi jeg ville se på andre antivirus program.

Samtidig begynte det å strømme på med mail med virus. Opptil 6-8 pr dag. Ikke moro.. Til nærmere nedtellingen til utløpet for Norton abonnementet, til flere virus mail ankom.

Så, dagen etter at abonnementet utløp, fornyet jeg det, siden jeg ikke hadde klart å bestemme meg for hvilket annet jeg skulle gå over til.

Og hva skjer? Simsalabim - ingen flere virus-mail har ankommet.

Jeg kan naturligvis ikke bevise at Norton stod bak, men tilfeldigheten virker vel stor. Nå vurdere jeg å melde dem til Forbrukerrådet :-(

Fortsetter under...

Skrevet

Det er vel ikke utenkelig at det er antivirus-leverandørene som står bak de fleste virus.

Å bevise det er verre.

Det er en kynisk verden.

Gjest anti-virus
Skrevet

Oj, jeg har samme antivirus-program.. Er dette sant?????

Skrevet

Det er vel ikke utenkelig at det er antivirus-leverandørene som står bak de fleste virus.

Å bevise det er verre.

Det er en kynisk verden.

Jeg hadde tidligere hørt rykter om at det er antivirus-leverandørene som står bak de fleste virus, men jeg fikk meg ikke helt til å tro på det.

Helt til jeg selv fikk føle det på kroppen...

Skrevet

Jeg hadde tidligere hørt rykter om at det er antivirus-leverandørene som står bak de fleste virus, men jeg fikk meg ikke helt til å tro på det.

Helt til jeg selv fikk føle det på kroppen...

Ja, du vet - det er lite lønnsomt for dem å sitte på løsningen når problemet glimrer med sitt fravær...

Rike blir de også....

Jaja.. :)

Pappa Bjørn
Skrevet

Det var en periode nå som det var vannvittig mange virusmail i omløp, og at Norton sto bak har jeg liten tro på. Naivt kanskje, men det ville være å sparke seg sjøl i hekken om de gjorde noe sånnt ville jeg tro.

Dersom du har ADSL fra Telenor trenger du ikke oppdatere vet du, du kan bare avvinnstalere og laste ned på nytt. Jeg har fått samme greia i dag.

Annonse

Skrevet

Det var en periode nå som det var vannvittig mange virusmail i omløp, og at Norton sto bak har jeg liten tro på. Naivt kanskje, men det ville være å sparke seg sjøl i hekken om de gjorde noe sånnt ville jeg tro.

Dersom du har ADSL fra Telenor trenger du ikke oppdatere vet du, du kan bare avvinnstalere og laste ned på nytt. Jeg har fått samme greia i dag.

Det er mer naivt å fullstendig utelukke at anti-virus-firmaer kan stå bak virus...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...