Gå til innhold

Hvordan finner man ut om noen har jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som vet?
Skrevet

Hvem kan man kontakte for å få vite om noen sitter i en jobb og faktisk betaler skatt?

Har likningskontoret taushetsplikt i denne sammenheng?

Skrevet

man betaler skatt om man er arbeidsledig eller går på trygd også :)

Jeg antar du må spørre vedkommende selv.

Er det så at du vurderer å få deg kjæreste som juger på seg en fin jobb og fet gasje? :)

Gjest Sommeren er kort....
Skrevet

Du kan sjekke det på WWW.SKATTELISTENE.NO

Gjest Noen som vet?
Skrevet

man betaler skatt om man er arbeidsledig eller går på trygd også :)

Jeg antar du må spørre vedkommende selv.

Er det så at du vurderer å få deg kjæreste som juger på seg en fin jobb og fet gasje? :)

He he, ja en skikkelig luring har jeg rotet meg borti!

Nei, det dreier seg om bidragsberegning. Vil helst slippe å betale de pengene det koster å få beregnet bidraget på nytt. Så derfor er det interessant om denne personen nå har fått seg jobb.

Det billigste og enkleste er jo så klart å spørre, men det vil ikke være lønnsomt å opplyse om det for den det gjelder, kan du si. Dessuten har det kommet frem at det er en god del svartjobbing på gang. Æsj, drittal sak.

Skrevet

He he, ja en skikkelig luring har jeg rotet meg borti!

Nei, det dreier seg om bidragsberegning. Vil helst slippe å betale de pengene det koster å få beregnet bidraget på nytt. Så derfor er det interessant om denne personen nå har fått seg jobb.

Det billigste og enkleste er jo så klart å spørre, men det vil ikke være lønnsomt å opplyse om det for den det gjelder, kan du si. Dessuten har det kommet frem at det er en god del svartjobbing på gang. Æsj, drittal sak.

men søren, må man betale for å få beregnet bidraget? - Kan du ikke bare kontakte Trygdekontoret?

Skrevet

"Sommeren er kort..."

Har du skiftet nick? Var det du som var "Menst jeg venter på sommeren"?

Skrevet

Dessverre finner du bare ut skattbar inntekt i 2002 og før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...