Gjest ny student i bergen Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 har fått meg ny huseier fra i går, alt er bra, unntatt en ting. Han vil nemlig ikke gi meg kontrakt, pga at det er så mye stress med å skrive den... Men jeg har har hørt at det finnes ferdige kontrakter et sted på nettet. Så jeg ville være veldig takknemlig om noen kunne si meg hvor de lå!! Tusen takk! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Ligger på dinside.no i alle fall. Hadde vurdert om jeg ville bo der, utleier virker litt useriøs. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Du MÅ ha kontrakt! Ellers kan du bli kasta ut på dagen.. den unnskyldninga hans var tynn.. Du mister nemlig alle rettigheter uten kontrakt. Så det er veldig dumt av deg.. Du får kjøpt standardkontrakter til 25,- kr. på bokhandleren kan du si til han, eller kjøpe en selv. Flytt aldri inn et sted uten å få kontrakt først. 0 Siter
Nikki Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=6665&=katnav Kryss av på det som passer og skriv under. Men les gjennom på hva du skriver under på, selv om det er en standardkontrakt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.