Gå til innhold

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Eh... 1000 ting ??? Golf, biljard, svømming!!!

Skrevet

Eh... 1000 ting ??? Golf, biljard, svømming!!!

Ja, for fanken - GOLF må være drepen. Det holder med golf på Playstation - 18 hæl med Plutten er en prøvelse, dessuten er hun 10 ganger så god som meg.

og noe som er ENDA kjedeligere - "samle på frimerker!!!!

serendipity
Skrevet

Ja, for fanken - GOLF må være drepen. Det holder med golf på Playstation - 18 hæl med Plutten er en prøvelse, dessuten er hun 10 ganger så god som meg.

og noe som er ENDA kjedeligere - "samle på frimerker!!!!

Nettopp! :-) Eller gjøre rent (selv om det kanskje ikke er fullt så meningsløst) (eller forresten jo, for etter 2 dager er det ikke en kjeft som ser det ;-)

Skrevet

Nettopp! :-) Eller gjøre rent (selv om det kanskje ikke er fullt så meningsløst) (eller forresten jo, for etter 2 dager er det ikke en kjeft som ser det ;-)

Sånt har man egne folk til! :)

serendipity
Skrevet

Sånt har man egne folk til! :)

Grrrr ;-)

Skrevet

De fleste her har vel svar på det jeg lurer på ang solarium...selv har jeg aldri vært på et så jeg spør jeg:

Hvor lang tid bør man begynne med? Jeg har lys hud og vanskelig med å bli brun, blir som oftest bare solbrent

Hvor mange ganger bør man gjenta det for å få et pent brunt resultat?

Hvor ofte bør man ta sol?

Noe mer jeg lurte på da tro...hmm...tror ikke det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...