serendipity Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Eh... 1000 ting ??? Golf, biljard, svømming!!! 0 Siter
flisa Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Eh... 1000 ting ??? Golf, biljard, svømming!!! Ja, for fanken - GOLF må være drepen. Det holder med golf på Playstation - 18 hæl med Plutten er en prøvelse, dessuten er hun 10 ganger så god som meg. og noe som er ENDA kjedeligere - "samle på frimerker!!!! 0 Siter
serendipity Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Ja, for fanken - GOLF må være drepen. Det holder med golf på Playstation - 18 hæl med Plutten er en prøvelse, dessuten er hun 10 ganger så god som meg. og noe som er ENDA kjedeligere - "samle på frimerker!!!! Nettopp! :-) Eller gjøre rent (selv om det kanskje ikke er fullt så meningsløst) (eller forresten jo, for etter 2 dager er det ikke en kjeft som ser det ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Nettopp! :-) Eller gjøre rent (selv om det kanskje ikke er fullt så meningsløst) (eller forresten jo, for etter 2 dager er det ikke en kjeft som ser det ;-) Sånt har man egne folk til! 0 Siter
serendipity Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Sånt har man egne folk til! Grrrr ;-) 0 Siter
cherrigirl Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 De fleste her har vel svar på det jeg lurer på ang solarium...selv har jeg aldri vært på et så jeg spør jeg: Hvor lang tid bør man begynne med? Jeg har lys hud og vanskelig med å bli brun, blir som oftest bare solbrent Hvor mange ganger bør man gjenta det for å få et pent brunt resultat? Hvor ofte bør man ta sol? Noe mer jeg lurte på da tro...hmm...tror ikke det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.