Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bøtter ned i Moss. når kommer denna sommer'n a? - 5.mai var den vel....

Fortsetter under...

Gjest malun
Skrevet

Den kommer snart - jeg er nemlig på vei, og sommer er bestilt.

Skrevet

Sol og sommer og 24,5 varme i skyggen her på Bryne

;)

Da kommer jeg!

fuji1365380447
Skrevet

Sol og sommer og 24,5 varme i skyggen her på Bryne

;)

...hva f**n gjør du inne foran PC`en da??????

Annonse

Skrevet

...hva f**n gjør du inne foran PC`en da??????

Henter noe å drikke, men det var litt godt å sette seg ned litt her inne..

Kokte i haue ;)

men nu stikk æ....

Så de som ikke har sol og sommer......... blæææææææ.....

ehhe...

Gjest Daisy
Skrevet

Bøtter ned i Oslo også :o(

Var jo så fint til morgenen i dag!

Skrevet

Bøtter ned i Oslo også :o(

Var jo så fint til morgenen i dag!

Her det varmt og deilig.

Skrevet

Her i vest er det nydelig vær. Det regnet i natt, men nå skinner sola.

Skrevet

I går var det drømmevær her og jeg håpet at sommeren endelig var kommet. Nå skulle jeg klage over regnet i dag, og så tittet sola akkurat frem :)

Skrevet

I går var det drømmevær her og jeg håpet at sommeren endelig var kommet. Nå skulle jeg klage over regnet i dag, og så tittet sola akkurat frem :)

Oppdaget nå at himmelen har blitt skyfri mens jeg så en annen vei. Det regnet frem til for halvannen time siden i hvert fall.

Pappa Bjørn
Skrevet

Var nok bare en lokal byge. Moss trenger jo virkelig en grundig rengjøring, spesielt etter at dere sparket ut Ari Behn..

Neida, vi slapp nok ikke unna vi heller. Jeg satt inne i den nye flotte bilen min jeg da det datt som verst.*S*

Annonse

Skrevet

Sto opp til stråålende sol i morres, varmt og godt, reiste en tur å handla inn for helga og var nå klar til å gå ut å slappe av i den deeeilige sola, men hva skjedde??

Jau, på den stunda jeg var inne å rydda ut varer skya det helt til, og "himmelen åpna seg"..

Der styrt regner, syntes jeg hører litt buldring og der oppe :( f***

Ler litt av mannen min som skal være ute å klyppe hekken og snakkre hele dagen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...