flisa Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Det bøtter ned i Moss. når kommer denna sommer'n a? - 5.mai var den vel.... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Den kommer snart - jeg er nemlig på vei, og sommer er bestilt. 0 Siter
snx Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Sol og sommer og 24,5 varme i skyggen her på Bryne 0 Siter
flisa Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Skrevet 2. juli 2004 Sol og sommer og 24,5 varme i skyggen her på Bryne Da kommer jeg! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Sol og sommer og 24,5 varme i skyggen her på Bryne ...hva f**n gjør du inne foran PC`en da?????? 0 Siter
snx Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 ...hva f**n gjør du inne foran PC`en da?????? Henter noe å drikke, men det var litt godt å sette seg ned litt her inne.. Kokte i haue men nu stikk æ.... Så de som ikke har sol og sommer......... blæææææææ..... ehhe... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Bøtter ned i Oslo også ( Var jo så fint til morgenen i dag! 0 Siter
Babette Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Bøtter ned i Oslo også ( Var jo så fint til morgenen i dag! Her det varmt og deilig. 0 Siter
fresja Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Her i vest er det nydelig vær. Det regnet i natt, men nå skinner sola. 0 Siter
Soria Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 I går var det drømmevær her og jeg håpet at sommeren endelig var kommet. Nå skulle jeg klage over regnet i dag, og så tittet sola akkurat frem 0 Siter
Soria Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 I går var det drømmevær her og jeg håpet at sommeren endelig var kommet. Nå skulle jeg klage over regnet i dag, og så tittet sola akkurat frem Oppdaget nå at himmelen har blitt skyfri mens jeg så en annen vei. Det regnet frem til for halvannen time siden i hvert fall. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Var nok bare en lokal byge. Moss trenger jo virkelig en grundig rengjøring, spesielt etter at dere sparket ut Ari Behn.. Neida, vi slapp nok ikke unna vi heller. Jeg satt inne i den nye flotte bilen min jeg da det datt som verst.*S* 0 Siter
snx Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Sto opp til stråålende sol i morres, varmt og godt, reiste en tur å handla inn for helga og var nå klar til å gå ut å slappe av i den deeeilige sola, men hva skjedde?? Jau, på den stunda jeg var inne å rydda ut varer skya det helt til, og "himmelen åpna seg".. Der styrt regner, syntes jeg hører litt buldring og der oppe f*** Ler litt av mannen min som skal være ute å klyppe hekken og snakkre hele dagen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.