Gå til innhold

Siste dusj på tre uker

Anbefalte innlegg

Gjest malun
Skrevet

Nå er jeg nydusjet og ferdigpakket - og i ettermiddag setter vi avgårde til tre ukers hytteparadis i Østfold-skjærgården.

Hytta ligger uten veiforbindelse på en øy, så vi må bruke båt for å komme dit. Det er strøm der, men ikke innlagt vann. Radio, men ikke TV.

Jeg gleder meg vanvittig til å få besøk av venner og familie, og til å grille, stå på vannski, fiske krabber, ta morgenbad og kveldsbad, lage sandslott, drikke svale drinker før middag og irish coffe etter middag, spille Trivial Pursuit, Kokkelimonke og Settlers, sove i telt med guttungen, krangle om reglene i krokket, handle i Strømstad, leke sjørøver, vaske opp utendørs, sitte under markisa når det regner, forbanne måkene, høre på den gamle Tandberg-radioen, spise saftis fra pose, plukke markjordbær og villbringebær, le av nyrike båtamatører som går på grunn, bli brun og blid - og ikke forholde meg til klokka i det hele tatt.

God sommer, folkens!

;o)

Skrevet

*drømme*

Det der hørtes deilig ut..

Kos deg skikkelig, og kom hjem brun, blid og opplagt

Kjempe god sommer

:))

Skrevet

Gode sommer til deg også!

Jeg begynner på ferien i dag, men vi reiser ikke før neste lørdag. Da går turen til et feriehus på Sjælland med innedørs basseng og boblebad.

På den måten unngår vi forhåpetligvis en del mas om kjøring hit og dit og til den og den parken ...

Det blir DEJLIGT *Sukk*

Skrevet

Skal vinke til deg fra Tanumkantene jeg! :-) like møkkete i ræva, men lykkelig!

Gjest Daisy
Skrevet

Å! Det høres bare så deilig ut!

Kjempemisunnelig!

Kos deg masse og ha en god sommer

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nesten så jeg får lyst til å spørre deg om jeg kan få være med...:)

Men jeg skal på camping neste helg, så sånn sett får jeg min del av øl, sjø, bading og moro jeg også. Dog skal jeg dusje. Må dusje.

God sommer!

Skrevet

Nesten så jeg får lyst til å spørre deg om jeg kan få være med...:)

Men jeg skal på camping neste helg, så sånn sett får jeg min del av øl, sjø, bading og moro jeg også. Dog skal jeg dusje. Må dusje.

God sommer!

Skal du til oss? :)

hare1365380455
Skrevet

God sommer! (Vi blir hjemme..)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal du til oss? :)

Jeg tror jeg skal i den andre retningen!

Det blir mitt livs første campingtur...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...