Nysekløe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei. Jeg har begynt å nyse veldig mye i det siste, 3-6 nys utallige ganger om dagen og øynene klør. Jeg har aldri vært allergisk for noe tidligere, men nå lurer jeg på om det er noe jeg reagerer på. Det begynte i fjor sommer, varte 2-3 uker (tror jeg) og nå har det begynt igjen :-( Det er veldig slitsomt å nyse så masse... Lurte på om noen vet om noe jeg kanskje kunne prøve, om det finnes noe å få kjøpt som kan hjelpe. Hilsen Nyse... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snuupii Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Samboen min nyser og klør på denne tiden, og han er allergisk mot pollen. Ta deg en tur på apoteket og spør der, de kan nok hjelpe deg med reseptfri allergimedisin. Eller ta deg en tur til legen og test deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma-sjø Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Samboen min nyser og klør på denne tiden, og han er allergisk mot pollen. Ta deg en tur på apoteket og spør der, de kan nok hjelpe deg med reseptfri allergimedisin. Eller ta deg en tur til legen og test deg. Ville ikke anbefalt deg å begynne på resptfri medisin uten at du har fått test til legen... Er selv allergisk, og nyser veldig nå om dagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.