Gjest perinesa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei. Kjæresten min sliter med ein skade i venstre hofte. Det begynte med at han trakka over og skada høgre legg, og begynte då å legge all vekt på venstre fot når han gjekk og trente fotball. No har han smerter når han går, sitt, ligge og står - so og sei konstant. han har vert til lege og til og med til ein spesial lege ved NIMI i oslo, men til inga nytte. dei sei han skal trene, men dette gjer det berre verre - eller der er så gale frå før at han ikkje klarer å trene. Er det nokon som har hatt noko av det same? og kan gje oss tips og hjelp?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 La være å tråkke på beinet til den vonde har godt over + 14 dager til, leste jeg på trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 det vonde har gått over har jeg plutselig fått dysleksi ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perinesa Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 La være å tråkke på beinet til den vonde har godt over + 14 dager til, leste jeg på trim.no ja, eg har endelig fått han til å skaffe seg krykker. prøva å mase på han om å bruke dei. Han har hatt det slik 1/2 år no, og er bjyndt å bli temmelig så lei av å ha det vondt. Tusen takk for rådet Karoline 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.