Gå til innhold

Hva skal du gjøre hvis dårlig vær i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er midt på sommeren for de som tror på kalenderen. Her sprutregner det, og det er ikke meldt noen lysere utsikter i helgen heller.

Hva finner man på en slik helg om sommeren, hvis ikke været bedrer seg?

Gjest noen ting
Skrevet

Jeg skal på jobb. Ellers: lite spennende, men jeg må nok få ryddet mye. Lese en spennende bok, skrive jobbsøknader... Du kan jo leie film, gå på kino, få besøk av noen venner, slappe av, lage god mat, gå tur, gå i svømmehallen, handle i en butikk du aldri har vært i før, kjøre tur til nabobyen, skrive brev...

Skrevet

Koselig:

Kakao eller vin + mange stearinlys og pledd (med eller uten selskap) - da blir selv regnet pent :o)

Praktisk/ aktivt:

Rydde den kjelleren....

Gjest Pricilla
Skrevet

I dag skal gutten min og jeg sitte hjemme under et pledd og se på Simpsons og en film vi har leid på prosjektoren, og spise sjokolade! ; )

I morgen skal vi på kunstutstilling, så skal jeg møte en venninne og spise litt, skravle masse og ta noen øl, så skal sambis og jeg ut me svigermor o noen andre siden hun ar bursdag i moren. Søndag skal vi ta en tur til svigermor som får niesa til sambis på besøk, så skal vi være sammen med ungen litt. Da går vi å mater ender og spiser is eller noe annet hun vil gjøre.. så lenge det er litt opphold da. helga er fullbooka! ; ) God helg

Skrevet

Vi skal på båttur i en tre-fire dager.(reiser i morgen)Gå land på diverse steder å kikke oss litt rundt, å overnatte i telt uansett vær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...