Dorthe Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Og jeg ble skikkelig lei meg. Har ikke fått det med meg i dag, har ikke sett nyhetene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Han vil for alltid bli husket som en fantastisk skuespiller. En av de virkelig store. Om ikke den største. 0 Siter
nick Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Lei deg??? Hva har fyren gjort? Spilt i noen filmer på 50 tallet, pluss Apocalypse (tja), Tango i Paris (drittfilm) og Gudfaren. Det er omtrent alt. Etter det har han vært en feit kladd som har levt på gurufaktoren. Jeg fatter ikke hva hypen dreier seg om. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Lei deg??? Hva har fyren gjort? Spilt i noen filmer på 50 tallet, pluss Apocalypse (tja), Tango i Paris (drittfilm) og Gudfaren. Det er omtrent alt. Etter det har han vært en feit kladd som har levt på gurufaktoren. Jeg fatter ikke hva hypen dreier seg om. Dette innlegget vitner om at du ikke vet noe som helst om Marlon Brando sitt liv, ei heller hvordan han var med på å revolusjonere skuespilleryrket. Les litt filmhistorie. Du har åpenbart litt å lære. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Lei deg??? Hva har fyren gjort? Spilt i noen filmer på 50 tallet, pluss Apocalypse (tja), Tango i Paris (drittfilm) og Gudfaren. Det er omtrent alt. Etter det har han vært en feit kladd som har levt på gurufaktoren. Jeg fatter ikke hva hypen dreier seg om. hva har fyren gjort? brando er jo en av de aller største skuespillerene som finnes..(!). 0 Siter
nick Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 hva har fyren gjort? brando er jo en av de aller største skuespillerene som finnes..(!). Fantes, ikke finnes. Hva har han gjort? Bortsett fra det jeg har nevnt allerede? 0 Siter
nick Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Dette innlegget vitner om at du ikke vet noe som helst om Marlon Brando sitt liv, ei heller hvordan han var med på å revolusjonere skuespilleryrket. Les litt filmhistorie. Du har åpenbart litt å lære. Enlighten me. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Enlighten me. Jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte. Søk på Google. Hvis ikke står det mye om han i de fleste aviser verden over i dag. 0 Siter
nick Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte. Søk på Google. Hvis ikke står det mye om han i de fleste aviser verden over i dag. Jepp, jeg har lest VG. Der står det akkurat det som jeg listet opp. Noen hurrafilmer på 50 tallet, pluss et par tre til på 70 tallet. Resten høyst middelmådig. Stor var han. Diger! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jepp, jeg har lest VG. Der står det akkurat det som jeg listet opp. Noen hurrafilmer på 50 tallet, pluss et par tre til på 70 tallet. Resten høyst middelmådig. Stor var han. Diger! Det du skriver er like dumt som å påstå at Rolling Stones vil bli husket som et middelmådig band fordi de ikke alltid har prestert like godt. Samme med Bowie. Samme med Elvis. Samme med Beatles. Samme med alle de store. Brando revolusjonerte i sin tid skuespillet, til etterfølgelse for alle som kom etter han. Han var den første og i mange år også den største. Den dyktigste, og den som forandret måten å spille på for alltid. Det er ikke uten grunn at du knapt finner en filmkritikker de siste 50 årene som ikke vil framheve Brando på en liste over tidenes beste skuespillere, og det er ikke uten grunn at du sannsynligvis ikke vil finne noen som ikke også vil framheve han helt på toppen av en liste over hvilken skuespiller som har betydd mest noensine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.