Gjest Yes sir Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 ...og det gikk så bra! Takk for alle råd:o) 0 Siter
Gjest mæmi Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Var det du som lurte på kino eller video på første daten ? Hva ble det til? Fikk du det som du ville ? Kyss ? Holde i handa ? Nytt møte ? 0 Siter
Gjest Det gikk veldig bra! Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Var det du som lurte på kino eller video på første daten ? Hva ble det til? Fikk du det som du ville ? Kyss ? Holde i handa ? Nytt møte ? Nei, jeg kom hjem til han,og han hadde ikke noen stygge baktanker. Var skikkelig gentleman. Det gikk kjempebra, og regner med vi snart blir sammen. Er utrolig glag for at jeg hoppet i det, og ikke var for redd. Han var nervøs han også, så da var vi to. Jeg angrer meg ihjel på at jeg ikke kysset ham, men det kommer vel. Er veldig glad nå! 0 Siter
Gjest mæmi Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Nei, jeg kom hjem til han,og han hadde ikke noen stygge baktanker. Var skikkelig gentleman. Det gikk kjempebra, og regner med vi snart blir sammen. Er utrolig glag for at jeg hoppet i det, og ikke var for redd. Han var nervøs han også, så da var vi to. Jeg angrer meg ihjel på at jeg ikke kysset ham, men det kommer vel. Er veldig glad nå! Ønsker deg lykke til videre :-) 0 Siter
Gjest Hilsen Forelska Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Ønsker deg lykke til videre :-) Tusen takk! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.