Gjest ggg66y Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233393 En skulle tro at sex var noe kriminelt.... 0 Siter
Gjest Mariaaah Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jo, det er vel kanskje det, men de burde vel hatt sex et sted ingen kunne se dem. Poenget er noka t det kunne hendt at det var noen barn som oppdaget dem? 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jo, det er vel kanskje det, men de burde vel hatt sex et sted ingen kunne se dem. Poenget er noka t det kunne hendt at det var noen barn som oppdaget dem? Og hvis et barn hadde fått se to voksne ha sex hadde de selvsagt vært ødelagt og traumatisert for livet. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Og hvis et barn hadde fått se to voksne ha sex hadde de selvsagt vært ødelagt og traumatisert for livet. Selvsagt. I vår kultur er jo begrepene sex og vold uløselig knyttet til hverandre i både lovverk og språk. 0 Siter
shandy Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 "Tilsynet for høy moral" Helt ærlig, enkelte ting passer seg bare ikke, og dette er en av dem. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Det jeg ikke skjønner er hvorfor den ansatte som oppdaget dem gikk til FAU og sladret? Sjalusi? Om hun/han på død og liv skulle sladre så er vel nærmeste overordnede til rektoren rette instans? Skolekontoret/Skolesjefen i kommunen? Greit nok at det var barn på skolen, men de gjorde det vel ikke på en sånn plass at det var sannsynlig at barna ville se dem? De hadde sikkert låst døra der de var, og den ansatte som kom over dem hadde sikkert nøkkel og låste seg inn der. På den annen side. Den rektoren virker ikke som en mann som er moden og reflektert nok til å være rektor på en skole.... Hadde jeg vært skolesjef i den kommunen skulle jeg nok fått det litt morsomt en stund framover tenker jeg... 0 Siter
fresja Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg vet ikke hvem du mener gikk for langt, men det var nok både rektor, den som sladret og VG. Vi hadde noe lignende på vår skole for en del år siden, men ettersom jeg ikke hadde barn der da, er jeg ikke så godt informert (saken kom heldigvis ikke i avisene). Både rektor og andre ansatte ble fersket av elevene. Resultatet ble flere skilsmisser. Jeg synes ikke det passer seg, og spesielt ikke når de impliserte har annen partner hjemme. Dessuten er lærerne gjerne et forbilde for de små elevene. 0 Siter
Gjest ggg66y Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg vet ikke hvem du mener gikk for langt, men det var nok både rektor, den som sladret og VG. Vi hadde noe lignende på vår skole for en del år siden, men ettersom jeg ikke hadde barn der da, er jeg ikke så godt informert (saken kom heldigvis ikke i avisene). Både rektor og andre ansatte ble fersket av elevene. Resultatet ble flere skilsmisser. Jeg synes ikke det passer seg, og spesielt ikke når de impliserte har annen partner hjemme. Dessuten er lærerne gjerne et forbilde for de små elevene. Jeg tenkte mest på kollegaen deres som så dem og foreldrene ja. Jeg så for meg at de voksne hadde hatt sex et sted barn ikke hadde mulighet for å oppdage dem (det var jo en ansatt som oppdaget dem). Dersom barn fersker, så er det straks en annen sak. Men det falt meg ikke inn. 0 Siter
Gjest Mariaaah Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Og hvis et barn hadde fått se to voksne ha sex hadde de selvsagt vært ødelagt og traumatisert for livet. Nei, håper da ikke det, men hallooo - jeg hadde ikke ønsket at ungen min skulle se voksne folk ikke klare å styre seg på jobben der det er unger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.