Gå til innhold

Helvetes pc! Citoyen eller andre

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Hvor blei det av innlegget mitt???

Maskina mi er helt på styr, og jeg får ikke sendt e-post, ikke engang fra epostleseren på nett.

Det er ingenting i veien med serveren til Telenor. Dette har pågått til og fra i over to uker - trodde jeg var kvitt det, men dengang ei.

Prøvde å bruke en annen nettleser, men det funka heller ikke.

Har scanna for virus flere ganger, men finner ingenting.

Hjælp meg, helst før jeg klikker! *frustrert*

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du ikke får sendt mail verken fra et epostprogram på maskinen din eller fra webmail, vil jeg tippe det er noe galt med epostkontoen. Har du samme problem om du bruker webmailen fra en annen maskin?

mariaflyfly
Skrevet

Hvis du ikke får sendt mail verken fra et epostprogram på maskinen din eller fra webmail, vil jeg tippe det er noe galt med epostkontoen. Har du samme problem om du bruker webmailen fra en annen maskin?

Nei, var og sendte hos naboen i går. Ingen problemer da. Og jeg får mottatt post, men ikke sendt.

Skrevet

Nei, var og sendte hos naboen i går. Ingen problemer da. Og jeg får mottatt post, men ikke sendt.

Kan hende du må inn og endre på smtp innstillingene? Jeg har chello, og hadde samme problemet forrige uke.

Skrevet

Kan hende du må inn og endre på smtp innstillingene? Jeg har chello, og hadde samme problemet forrige uke.

SMTP-innstillingene skal ikke ha noe å si for sending av mail fra web.

Kanskje en løpsk brannmur?

Skrevet

Det samme skjedde med min maskin på jobben.Stresset livet av meg i evigheter uten hell.Til slutt måtte vi kontakte datafirmaet vi bruker.Det var oppstått en filfeil.Ikke noe jeg hadde klart og finne ut av på egen hånd fikk jeg beskjed om.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...