mariaflyfly Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Hvor blei det av innlegget mitt??? Maskina mi er helt på styr, og jeg får ikke sendt e-post, ikke engang fra epostleseren på nett. Det er ingenting i veien med serveren til Telenor. Dette har pågått til og fra i over to uker - trodde jeg var kvitt det, men dengang ei. Prøvde å bruke en annen nettleser, men det funka heller ikke. Har scanna for virus flere ganger, men finner ingenting. Hjælp meg, helst før jeg klikker! *frustrert* 0 Siter
citoyen Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Hvis du ikke får sendt mail verken fra et epostprogram på maskinen din eller fra webmail, vil jeg tippe det er noe galt med epostkontoen. Har du samme problem om du bruker webmailen fra en annen maskin? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Skrevet 5. juli 2004 Hvis du ikke får sendt mail verken fra et epostprogram på maskinen din eller fra webmail, vil jeg tippe det er noe galt med epostkontoen. Har du samme problem om du bruker webmailen fra en annen maskin? Nei, var og sendte hos naboen i går. Ingen problemer da. Og jeg får mottatt post, men ikke sendt. 0 Siter
Gjest smtp Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Nei, var og sendte hos naboen i går. Ingen problemer da. Og jeg får mottatt post, men ikke sendt. Kan hende du må inn og endre på smtp innstillingene? Jeg har chello, og hadde samme problemet forrige uke. 0 Siter
citoyen Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Kan hende du må inn og endre på smtp innstillingene? Jeg har chello, og hadde samme problemet forrige uke. SMTP-innstillingene skal ikke ha noe å si for sending av mail fra web. Kanskje en løpsk brannmur? 0 Siter
poke Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Det samme skjedde med min maskin på jobben.Stresset livet av meg i evigheter uten hell.Til slutt måtte vi kontakte datafirmaet vi bruker.Det var oppstått en filfeil.Ikke noe jeg hadde klart og finne ut av på egen hånd fikk jeg beskjed om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.